Piiri- ja yhdistyssivujen uudistus

Keväällä 2020 toteutettiin piiri- ja yhdistyssivu-uudistus. Ensimmäiset sivustot avattiin 31.3.2020 ja toinen julkaisuajankohta oli vappuna. Kolmas ja viimeinen julkaisuajankohta oli kesän kynnyksellä.

Kun sivut on julkaistu, niin niitä ei päivitetä enää testiympäristössä, vaan kirjautumisosoite on muotoa https://etela-hameen-reservilaispiiri.reservilaisliitto.fi/wp-admin.

Kun kirjaudutte julkaistuille sivustoille, ei tarvitse enää syöttää test/test tunnuksia, vaan voitte suoraan kirjautua omilla WordPress tunnuksilla. Huomatkaa, että nyt kun päivitätte sivustoja, niin kaikki muutokset näkyvät jatkossa heti livenä. Sivuja voi tehdä jatkossa toki luonnoksina eli ”draft” ennen varsinaista julkaisua.

Lyhyitä videoklippejä sisällönsyötön kipupisteistä löytyy täältä.

Ongelmia sisällönsyötössä

Mikäli piirit ja yhdistykset tarvitsevat apua sisällönsyötössä tai herää siihen liittyen kysymyksiä, niin voit täyttää alla olevan lomakkeen.

Voit myös olla yhteydessä sähköpostitse tiedotus@reservilaisliitto.fi tai puhelimitse järjestöpäällikkö Suvi Saloon p. 0400 930 625 tai tiedottaja Antti Pynttäriin p. 040 731 8608.

Suunnittelutoimisto Evermaden toiveena on, että yhteydenotot tapahtuvat suoraan liittoon ja tarvittaessa liitto ottaa yhteyttä Evermadeen.

Kysymys yhdistyssivujen sisällönsyöttöön liittyen

Tällä lomakkeella voit kysyä yhdistyssivujen sisällönsyöttöön liittyvistä kipukohdista.