Jäsenrekisteri

Jäsenrekisterissämme on kaikkien jäsenyhdistyksiimme kuuluvien henkilöiden tiedot. Jäsenmaksulaskutus toteutetaan niin, että liitto laskuttaa myös yhdistysten ja piirien jäsenmaksuosuudet. Osuuksia tilitetään viisi kertaa vuodessa yhdistyksille ja piireille.

Vuonna 2019 henkilöjäsenen jäsenmaksu koostuu seuraavista osuuksista:

• Reserviläisliiton liittomaksu 14,5 €
  • Reserviläinen-lehden tilausmaksu 8,5 €
  • Reserviläispiirin osuus maksusta XX € (piirin syyskokous päättää)
  • Reserviläispiirin lehden osuus maksusta XX € (piirin syyskokous päättää)
  • Yhdistyksen osuus maksusta XX € (yhdistyksen syyskokous päättää)

Henkilö voi liittyä jäseneksi ilman lehtien tilausmaksuja vain, jos samassa kotitaloudessa asuu toinen jäsen, jolle lehdet jo tulevat.

Lue jäsenrekisterin tietosuojaseloste.

Yhdistysten ja piirien käytössä omat tunnukset

Rekisterin käyttäminen edellyttää yhdistys- tai piirikohtaisen salasanan ja käyttäjätunnuksen hankkimista jäsenrekisterin pääkäyttäjältä. Käyttöoikeus annetaan vain sellaiselle luottamushenkilölle, jonka luottamistehtävästä on merkintä rekisterissä.

Henkilökohtaiset tunnukset tarjoavat pääsyn sekä rekisterin henkilötietoihin että yhdistyslistauksiin ja tarjoavat yhdistyksille kattavan välineen jäsentietojen hallintaan. Tunnuksilla voi päivittää uudet ja päättyvät jäsenyydet sekä tehdä jäsentietojen muutoksia. Lisäksi tunnukset antavat mahdollisuuden jäsenmaksujen seurantaan sekä sähköpostin lähettämiseen yhdistyksen jäsenille.

Yhdistyskäyttäjä Jäsenrekisterin käyttöohje

Osoitteiden tilaus yhdistys- ja piirikäyttöön

Jäsenet voivat päivittää tietojaan itse

Käyttäjätunnuksena toimii oma jäsennumero ja ensimmäisellä sisäänkirjautumiskerralla salasanana on postinumero. Salasana on vaihdettava ensimmäisen sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Jäsenrekisterin tietoja päivitetään säännöllisesti Postin järjestelmistä, joten muuttuneita osoitetietoja ei tarvitse rekisteriin tallentaa. Liitto toivoo kuitenkin, että jäsenet pitävät oman puhelinnumeronsa, sähköpostiosoitteensa ja sotilasarvonsa ajan tasalla rekisterissä. Myöskään ylennystietoja ei kirjata rekisteriin automaattisesti vaan ne on kirjattava rekisteriin tai ilmoitettava liittoon itse.

E-asiointi

Onko Sinulla kysyttävää?