Toimintaturva-jäsenryhmä vuonna 2022

Jäsenen on mahdollista liittyä ampumaharrastajien omaan jäsenryhmään, minkä hinta kuluvalle kaudelle on 30 euroa. Tämän vuoden jäsenmaksu on voimassa 15.2.2023 asti.

Jäsen saa tällä ampumaharrastuksen Toimintaturvan sekä räätälöityjä erikoisjäsenetuja yhteistyökumppaneiltamme.

Mikäli tarvitset kaudelle 2022 Toimintaturva-jäsenyyden, niin maksa 30 euroa ja käytä maksamiseen samaa tili- ja viitenumeroa, jota olet käyttänyt tämän vuoden perusjäsenmaksun maksamiseen. Mikäli et ole saanut tämän vuoden jäsenmaksulaskua (koskee loppuvuodesta liittyneitä jäseniä), niin täytä tästä linkistä avautuva lomake.

Huom. Mikäli päätät kokonaan jäsenyytesi Reserviläisliitossa, niin huomioithan sen, että samalla päättyy myös Toimintaturva-jäsenyytesi (mikäli sinulla sellainen on).

Uuden jäsenryhmän jäsenedut 2022

Jäsen saa ampumaharrastuksen toimintaturvan.
Jäsenyys tässä jäsenryhmässä antaa osallistumisoikeuden Reserviläisliiton,
Reserviläisurheiluliiton, Suomen Reserviupseeriliiton,
Maanpuolustuskiltojen liiton sekä Suomen Rauhanturvaajaliiton
liitto-, piiri- ja yhdistystason kilpailu- ja muihin tapahtumiin, joissa
ammunta on keskeisessä roolissa sekä Puolustusvoimien tai muiden
tahojen yhteisiin tapahtumiin, joissa vaaditaan ammunnanharrastamisen
toimintaturvaa. Jäsenyys antaa osallistumisoikeuden Suomen
Ampumaurheiluliiton jäsenseurojen harjoitteluun, seuran sisäiseen
kilpailutoimintaan ja kahden seuran välisiin otteluihin asianomaisten
seurojen sääntöjen ja ratasääntöjen puitteissa. Jäsenyys antaa myös
osallistumisoikeuden IDPA-ammunnoissa sekä Suomen Veteraaniampujien
järjestämissä kilpailuissa.

Lisätietoa Toimintaturvasta löytyy täältä.

Tähän jäsenryhmään kuuluvat saavat myös ampumaharrastukseen liittyviä merkittäviä erikoisjäsenetuja.

Yksi jäsenetuja tarjoava yritys on Brownells, jolla on erittäin laaja valikoima asealan eri tuoteryhmiä. Brownells toimii Suomessa verkkokaupan välityksellä ja sillä on isot varastot Yhdysvalloissa ja Saksassa.

Toinen erikoisetuja tarjoava on pohjoismainen XXL-urheilukauppaketju, joka tarjoaa Reserviläisliiton toimintaturvajäsenille räätälöityjä tarjoushintoja joka toinen kuukausi. Etu voimassa tavarataloissa ympäri maan.

Kolmas etuja tarjoava on Iron Point Finland, joka on taktiseen ja toiminnalliseen ammuntaan keskittynyt erikoisliike. Yrityksellä on paljon SRA:han liittyviä varusteita ja tarvikkeita.

Uuteen jäsenryhmään liittyneet saavat postitse Toimintaturva 2022 -jäsenkortin, jolla jäsenet voivat todistaa ampumaharrastuksen toimintaturvan voimassaolon. Ennen korttien postittamista jäsenet saavat latauslinkin sähköiseen MagMa Lompakkoon, josta saa ladattua sähköisen Toimintaturva 2022 -mobiilikortin. Tiedotamme uusimmista jäseneduista sähköpostitse lähtevällä uutiskirjeellä sekä etuviesteillä.

Ohjeet MagMa Lompakon lataamiseen löydät täältä.