Toimintaturva-jäsenryhmä vuonna 2022

Jäsenen on mahdollista liittyä ampumaharrastajien omaan jäsenryhmään. Tähän jäsenryhmään voi liittyä niin, että jäsenmaksun yhteydessä maksaa vapaaehtoisen Toimintaturva-maksun, joka on tänä vuonna 30 €. Jäsen saa tällä ampumaharrastuksen Toimintaturvan sekä räätälöityjä erikoisjäsenetuja yhteistyökumppaneiltamme.

Toimintaturva-jäseneksi liitytään maksamalla 30 €. Käytä maksamiseen samaa tili- ja viitenumeroa, jota olet käyttänyt tämän vuoden perus jäsenmaksun maksamiseen. Tämä koskee myös E-laskun saaneita ja suoraveloituksen valinneita jäseniä.

Huom. Mikäli päätät kokonaan jäsenyytesi Reserviläisliitossa, niin huomioithan sen, että samalla päättyy myös Toimintaturva-jäsenyytesi (mikäli sinulla sellainen on).

Uuden jäsenryhmän jäsenedut 2022

Jäsen saa ampumaharrastuksen toimintaturvan.
Jäsenyys tässä jäsenryhmässä antaa osallistumisoikeuden Reserviläisliiton,
Reserviläisurheiluliiton, Suomen Reserviupseeriliiton,
Maanpuolustuskiltojen liiton sekä Suomen Rauhanturvaajaliiton
liitto-, piiri- ja yhdistystason kilpailu- ja muihin tapahtumiin, joissa
ammunta on keskeisessä roolissa sekä Puolustusvoimien tai muiden
tahojen yhteisiin tapahtumiin, joissa vaaditaan ammunnanharrastamisen
toimintaturvaa. Jäsenyys antaa osallistumisoikeuden Suomen
Ampumaurheiluliiton jäsenseurojen harjoitteluun, seuran sisäiseen
kilpailutoimintaan ja kahden seuran välisiin otteluihin asianomaisten
seurojen sääntöjen ja ratasääntöjen puitteissa. Jäsenyys antaa myös
osallistumisoikeuden IDPA-ammunnoissa sekä Suomen Veteraaniampujien
järjestämissä kilpailuissa.

Lisätietoa Toimintaturvasta löytyy täältä.

Tähän jäsenryhmään kuuluvat saavat myös ampumaharrastukseen liittyviä merkittäviä erikoisjäsenetuja.

Yksi jäsenetuja tarjoava yritys on Brownells, jolla on erittäin laaja valikoima asealan eri tuoteryhmiä. Brownells toimii Suomessa verkkokaupan välityksellä ja sillä on isot varastot Yhdysvalloissa ja Saksassa.

Toinen erikoisetuja tarjoava on pohjoismainen XXL-urheilukauppaketju, joka tarjoaa Reserviläisliiton toimintaturvajäsenille räätälöityjä tarjoushintoja joka toinen kuukausi. Etu voimassa tavarataloissa ympäri maan.

Kolmas etuja tarjoava on Iron Point Finland, joka on taktiseen ja toiminnalliseen ammuntaan keskittynyt erikoisliike. Yrityksellä on paljon SRA:han liittyviä varusteita ja tarvikkeita.

Uuteen jäsenryhmään liittyneet saavat postitse Toimintaturva 2022 -jäsenkortin, jolla jäsenet voivat todistaa ampumaharrastuksen toimintaturvan voimassaolon. Ennen korttien postittamista jäsenet saavat latauslinkin Toimintaturva 2022 -mobiilikorttiin. Tiedotamme uusimmista jäseneduista sähköpostitse lähtevällä uutiskirjeellä sekä etuviesteillä.

Toimintaturva-maksun maksaminen

Toimintaturva-jäseneksi pääset niin, että jäsenmaksun maksamisen yhteydessä maksaa vapaaehtoisen Toimintaturva-maksun, joka on tänä vuonna 30 euroa. Tämä tulee siis maksaa perusjäsenmaksun lisäksi.

Mikäli olet jo alkuvuodesta maksanut pelkän perusjäsenmaksun ja haluat liittyä ampumaharrastajien omaan jäsenryhmään, niin Toimintaturva-maksun voi suorittaa myös myöhemminkin kuluvan vuoden aikana. Maksamiseen tarvitset saman tilinumeron ja viitenumeron, jota olet käyttänyt tämän vuoden perus jäsenmaksun maksamisen yhteydessä.

Jäsenmaksulasku löytyy sähköisestä jäsenasioinnista. Mikäli kirjautuminen sähköiseen jäsenasiointiin ei onnistu, niin pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen jasenasiat@reservilaisliitto.fi tai soittamalla arkisin klo 10-14 välillä numeroon 09 4056 2010.

Huom. Mikäli olet liiton kunniajäsen, niin täytä tästä linkistä avautuva lomake.

Lataa Toimintaturva 2022 -mobiilikortti

Liitto tulee lähettämään kaikille Toimintaturva-ryhmään kuuluville tekstiviestin, jossa on latauslinkki sähköiseen MagMa Lompakkoon. Kun lataat MagMa Lompakon älypuhelimeesi, niin voit näyttää nopeasti ja vaivattomasti voimassa olevan Toimintaturva-korttisi.

Lue ohje