Uusi jäsenryhmä 2021

Jäsenen on mahdollista liittyä ampumaharrastajien jäsenryhmään. Tähän jäsenryhmään voi liittyä niin, että jäsenmaksulaskun yhteydessä maksaa vapaaehtoisen Toimintaturva-maksun, joka on tänä vuonna 35 €. Jäsen saa tällä mm. ampumaharrastuksen Toimintaturvan sekä erikoisetuja.

HUOM! Uudet jäsenet, jotka on hyväksytty Reserviläisliiton ja sen paikallisyhdistyksen jäseneksi 1.10.─31.12.2021 välisenä aikana eivät enää saa jäsenmaksulaskua loppuvuoden osalta. Näillä jäsenillä on kuitenkin mahdollisuus liittyä Toimintaturva-jäseneksi loppuvuodeksi 2021. Tällöin täytä tästä linkistä avautuva lomake, minkä jälkeen saat sähköpostitse laskun.

Loppuvuoden osalta (loka-joulukuu) ei enää postiteta Toimintaturva 2021 -jäsenkorttia. Jäsenyyden voi todistaa lataamalla sähköisen Toimintaturva 2021 -mobiilikortin tai tulostamalla verkkopankista maksutositteen. Ohjeet mobiilikortin lataamiseen löytyy täältä.

Ampumaharrastuksen Toimintaturvan myöntää Pohjola Vakuutus. Turva sisältää vastuu- ja tapaturmavakuutuksen.

Lue lisää vakuutuksesta

Uuden jäsenryhmän jäsenedut 2021

Jäsen saa ampumaharrastuksen toimintaturvan. Jäsenyys uudessa jäsenryhmässä antaa osallistumisoikeuden Reserviläisliiton, Reserviläisurheiluliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton liitto-, piiri- ja yhdistystason kilpailu- ja muihin tapahtumiin, joissa ammunta on keskeisessä roolissa, sekä Puolustusvoimien tai muiden tahojen yhteisiin tapahtumiin, joissa vaaditaan vakuutusturvaa.

Tähän jäsenryhmään kuuluvat saavat myös ampumaharrastukseen liittyviä merkittäviä erikoisjäsenetuja. Yksi jäsenetuja tarjoava yritys on Brownells, jolla on erittäin laaja valikoima asealan eri tuoteryhmiä. Brownells toimii Suomessa verkkokaupan välityksellä ja sillä on isot varastot Yhdysvalloissa ja Saksassa.

Toinen uudelle jäsenryhmälle erikoisetuja tarjoava yritys on Oulun Ase. Oulun Aseesta toimintaturvajäsenet saavat aseita, asetarvikkeita ja patruunoita erikoishintaan. Lisäksi jokaisen oston yhteydessä aseöljypullon kaupan päälle. Yritys toimii tällä hetkellä verkossa sekä Kempeleen kivijalkamyymälässä osoitteessa Planeettatie 5.

Kolmas erikoisetuja tarjoava on pohjoismainen XXL-urheilukauppaketju, joka tarjoaa Reserviläisliiton toimintaturvajäsenille räätälöityjä tarjoushintoja joka toinen kuukausi. Etu voimassa tavarataloissa ympäri maan.

Neljäs etuja tarjoava on Iron Point Finland, joka on taktiseen ja toiminnalliseen ammuntaan keskittynyt erikoisliike. Yrityksellä on paljon SRA:han liittyviä varusteita ja tarvikkeita.

Uuteen jäsenryhmään liittyneet saavat postitse Toimintaturva 2021 -jäsenkortin, jolla jäsenet voivat todistaa ampumaharrastuksen toimintaturvan voimassaolon. Ennen korttien postittamista jäsenet saavat latauslinkin Toimintaturva 2021 -mobiilikorttiin. Tiedotamme uusimmista jäseneduista sähköpostitse lähtevällä uutiskirjeellä sekä etuviesteillä.

Lataa Toimintaturva 2021 -mobiilikortti

Liitto on lähettänyt kaikille Toimintaturva-ryhmään kuuluville tekstiviestin, jossa on latauslinkki sähköiseen MagMa Lompakkoon. Kun lataat MagMa Lompakon älypuhelimeesi, niin voit näyttää nopeasti ja vaivattomasti voimassa olevan Toimintaturva-korttisi.

Lue ohje

Toimintaturva-maksun maksaminen

Toimintaturva-jäseneksi pääset niin, että jäsenmaksun maksamisen yhteydessä maksaa vapaaehtoisen Toimintaturva-maksun, joka on tänä vuonna 35 euroa. Tämä tulee siis maksaa perusjäsenmaksun lisäksi.

Mikäli olet jo alkuvuodesta maksanut pelkän perusjäsenmaksun ja haluat liittyä uuteen ampumaharrastajien jäsenryhmään, niin Toimintaturva-maksun voi suorittaa myös myöhemminkin kuluvan vuoden aikana. Maksamiseen tarvitset saman tilinumeron ja viitenumeron, jota olet käyttänyt jäsenmaksun maksamisen yhteydessä.

Jäsenmaksulasku löytyy sähköisestä jäsenasioinnista. Mikäli kirjautuminen sähköiseen jäsenasiointiin ei onnistu, voi laskun pyytää laittamalla sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@reservilaisliitto.fi tai soittamalla arkisin klo 10-14 välillä numeroon 09 4056 2010 ja valitsemalla puhelinvaihteen valikosta numero 1.