Hae projektitukea

Reserviläisliitto myöntää jäsenyhdistyksilleen ja piireilleen erikseen haettaessa taloudellista tukea toimintaan tai hankintoihin, jotka edesauttavat tai kehittävät jäsenhankintaa, jäsenaktiivisuutta tai toimintaa. Tukea varten on varattu määräraha liiton talousarvioon nimikkeellä yhdistyksen projektituki. Tukihakemukset käsittelee liiton valiokunta tämän ohjeen mukaisesti.

Piirien ja yhdistysten tekemät tukianomukset käsitellään liiton valiokunnassa. Tukea myönnetään vain osalle toiminnon tai hankinnan kokonaiskustannusta ja sitä voidaan myöntää tulevalle tai jo tapahtuneelle toiminnolle tai hankinnalle.

Projektitukea haetaan alla olevalla lomakkeella, jonka liitteenä tulee aina olla yhdistyksen / piirin viimeisen hyväksytyn tilinpäätöksen tuloslaskelma ja tase. Lisäksi hakemukseen voi liittää tarvittaessa muitakin liitteitä. Tukihakemuksen voi lähettää liittoon postitse tai sähköpostilla.

Projektitukiohje

Projektitukihakemus