Uusi jäsenryhmä 2021

Reserviläisliiton vanhanmallinen ampumaturva päättyi 31.1.2021. Jatkossa jäsenen on mahdollista liittyä uuteen ampumaharrastajien jäsenryhmään. Uuteen jäsenryhmään voi liittyä niin, että jäsenmaksulaskun yhteydessä maksaa vapaaehtoisen toimintaturvamaksun, joka on tänä vuonna 35 €. Jäsen saa tällä muun muassa ampumaharrastuksen toimintaturvan sekä erikoisetuja.

E-laskun saajat ja suoraveloitusjäsenet

Jos et ole maksanut jäsenmaksua vuodelle 2021, toimi näin:

Mikäli haluat liittyä ampumaharrastajien uuteen jäsenryhmään, niin mene verkkopankkiisi ja siirry E-laskuihin ja etsi Reserviläisliiton lasku. Klikkaa lasku auki ja valitse Muokkaa. Määrä-kohdassa näet jäsenmaksuosuutesi. Lisää tähän 35 euroa. Esimerkiksi, jos laskulla on valmiiksi summana 26 euroa, niin lisää tähän vielä 35 euroa eli laita summaksi 61 euroa. Tilinumeroa ja viitettä ei tule muuttaa. Järjestelmä muodostaa laskun eräpäivän automaattisesti. Muuta se tarvittaessa aikaisemmaksi, kun maksat laskua.

Jos olet jo maksanut jäsenmaksun vuodelle 2021, toimi näin:

Mikäli olet jo maksanut pelkän jäsenmaksun vuodelle 2021, niin voit erikseen maksaa 35 euron toimintaturvamaksun käyttämällä samaa tilinumeroa ja samaa viitenumeroa. Huom. maksun yhteydessä tulee aina käyttää viitenumeroa. Löydät tiedot postissa tulleesta jäsenmaksulaskustasi tai kirjautumalla sähköiseen jäsenasiointiin www.reservilaisliitto.fi/kirjaudu, josta saat ladattua PDF-laskun.

Uuden jäsenryhmän jäsenedut 2021

Jäsen saa ampumaharrastuksen toimintaturvan. Jäsenyys uudessa jäsenryhmässä antaa osallistumisoikeuden Reserviläisliiton, Reserviläisurheiluliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton liitto-, piiri- ja yhdistystason kilpailu- ja muihin tapahtumiin, joissa ammunta on keskeisessä roolissa, sekä Puolustusvoimien tai muiden tahojen yhteisiin tapahtumiin, joissa vaaditaan vakuutusturvaa.

Tähän jäsenryhmään kuuluvat saavat myös ampumaharrastukseen liittyviä merkittäviä erikoisjäsenetuja. Yksi jäsenetuja tarjoava yritys on Brownells, jolla on erittäin laaja valikoima asealan eri tuoteryhmiä. Yritys on perustettu Yhdysvalloissa jo vuonna 1939 ja se laajensi toimintaansa Suomessa vuonna 2015. Brownells toimii Suomessa verkkokaupan välityksellä ja sillä on isot varastot Yhdysvalloissa ja Saksassa. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.brownells.fi.

Toinen uudelle jäsenryhmälle erikoisetuja tarjoava yritys on Oulun Ase. Yritys tarjoaa ampumaharrastukseen ja metsästykseen suunnattuja, tarkoin valikoituja aseita, asetarvikkeita ja patruunoita. Yritys toimii tällä hetkellä verkossa sekä Kempeleen kivijalkamyymälässä osoitteessa Planeettatie 5. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.oulunase.fi.

Uuteen jäsenryhmään liittyneet saavat postitse uuden jäsenkortin, jolla jäsenet voivat todistaa ampumaharrastuksen toimintaturvan voimassaolon. Uudet jäsenkortit lähetetään maaliskuun alkupuolella ja niiden mukana tulee jäsenetuihin liittyvä kirje sekä ensimmäinen etukoodi.

Julkistamme myöhemmin talvella ja keväällä uusia, rahanarvoisia jäsenetuja uudelle jäsenryhmälle!

Kysyttävää jäsenmaksustasi?

Mikäli sinulla on kysyttävää maksamiseen liittyen, niin ole yhteydessä jasenasiat@reservilaisliitto.fi tai soita arkisin klo 10-14 välillä numeroon 09 4056 2010 valitsemalla puhelinvaihteen valikosta numero 1.