13.11.2020

Yhdistystiedote 10/2020 ilmestynyt

Uusimmassa Yhdistystiedotteessa muun muassa Seinäjoen tulevasta liittokokouksesta ja itsenäisyyspäivän huomionosoituksista.

Reserviläisliiton liittokokous 2020

Reserviläisliiton sääntömääräinen liittokokous pidetään Seinäjoella lauantaina 21.11. poikkeusjärjestelyin. Liitto esittää, että yhdistykset lähettäisivät paikalle vain yhden, valtakirjallisen kokousedustajan. Liittokokousedustajan tulee ilmoittautua 15.11. klo 23.59 sähköisellä valtakirjalla, joka löytyy liiton sivuilta. Linkki myös Yhdistystiedotteesta.

Itsenäisyyspäivän huomionosoitukset

Koronatilanteesta johtuen liitto järjestää pienimuotoisen tilaisuuden 4.12. Helsingin Ostrobotnialla, jossa luovutetaan Reserviläisliiton korkeat huomionosoitukset. Muut huomionosoitukset on toimitettu piireihin paikallisesti jaettavaksi. Suosittelemme järjestämään pienimuotoisia tilaisuuksia paikallisia viranomaisohjeita tarkoin noudattaen.

Yhdistystiedote luettavissa kokonaisuudessaan täältä.