3.2.2020

Yhdistystiedote 1/2020 ilmestyi

Vuoden ensimmäisessä yhdistystiedotteessa asiaa mm. muutoksista liiton toimistolla sekä paljon muuta ajankohtaista.

Reserviläisliiton jäsenrekisterin uutena pääkäyttäjänä aloitti joulukuussa Sari Fagerström. Pääkäyttäjä vastaa maanpuolustusjärjestöjen yhteisen Maanpuolustusrekisterin hallinnoinnista. Sarin tavoittaa sähköpostilla jasenasiat@reservilaisliitto.fi ja puhelimitse 09 4056 2010 (soittoaika klo 10-14).

Liiton pitkäaikainen jäsensihteeri Virpi Kukkonen siirtyy toisen työnantajan palvelukseen helmikuun alussa. Tehtävään ei toistaiseksi rekrytoida uutta henkilöä. Jos sinulla on jäsenasioihin liittyen kysymyksiä, olethan yhteydessä jasenasiat@reservilaisliitto.fi tai chatin kautta.

Henkilövaihdoksista johtuen pyydämme huomioimaan mm. piirien ja yhdistyksien osoitetilaukset. Ne tulee tehdä verkkolomakkeella ja tilaukseen tulee laittaa tarkasti, mitä osoitteita halutaan poimittavan sekä milloin, miten ja mihin ne tulee toimittaa. Pyydämme huomioimaan, että toimitusaika vaihtelee viikosta kahteen viikkoon. Tilaa siis ajoissa!

Reserviläisliiton uutena tiedottajana on aloittanut tammikuussa Antti Pynttäri. Hänet tavoittaa sähköpostilla antti.pynttari@reservilaisliitto.fi ja puhelimitse 040 731 8606. Pynttäri hoitaa samalla myös Reserviläisurheiluliiton tiedottamista.