15.5.2023

RESUL Four Day March liikuttaa viikonloppuna

Kuva: Reserviläisurheiluliitto

Reserviläisurheiluliitto järjestää suositun, nelipäiväisen RESUL Four Day March -etämarssitapahtuman helatorstaiviikonloppuna 18.–21. toukokuuta. Tapahtuma järjestetään jo neljättä kertaa. Tapahtumalla halutaan innostaa ihmisiä liikkumaan sekä saamaan siitä terveyttä ja hyvää mieltä arkeen.

RESUL Four Day March -etämarssitapahtumaan voi osallistua kuka vain. Tapahtuma antaa vapaat kädet valita kuinka paljon, minä neljästä päivästä, mitä reittiä, mitä vauhtia, missä varusteissa ja kenen kanssa liikut. Tärkeintä on, että liikut!

Etämarssin suorittaminen on yksinkertaista. Tallennat vain puhelimella tai urheilukellolla liikkumasi reitin ja kirjaat sen järjestelmään todisteeksi marssisuorituksesta.

Halutessasi voit valita tähtäimeesi sopivan suoritusluokan seuraavista kokonaismatkaa kuvaavista kategorioista:

• 10–39 km Kävelijä
  • 40–99 km Marssija
  • 100–159 km Mestarimarssija
  • 160- km Kaukopartiolainen

Tapahtumaan osallistuminen on maksutonta, ja kaikkien osallistujien kesken arvotaan palkintoja. Tapahtumaan ilmoittautuminen tapahtuu ennen tapahtuman alkamista. Marssikaupasta voit tilata marssituotteita ja suoritusmerkkejä.

Marssin säännöt sekä ilmoittautumisohjeet ja muut lisätiedot löydät täältä.