25.8.2022

Reserviläisliiton naisten koulutuspäivät syyskuussa

Reserviläisliiton naisten koulutuspäivät järjestetään pe 23.9. – su 25.9.2022 Kainuun prikaatissa. Koulutuspäivät järjestetään kahden vuoden välein. Kurssin tavoitteena on tehdä tutuksi Reserviläisliiton toimintaa naisjäsenillemme. Kaikille Reserviläisliiton jäsenille kurssi on maksuton. Viikonloppu on oiva tilaisuus varsinkin uusille jäsenillemme tutustua monipuolisesti liiton toimintaan sekä tavata muita naisjäseniämme.

Kurssin ruokailut tapahtuvat varuskuntaravintolassa ja majoitus järjestetään varusmiesten majoituskasarmissa. Liinavaatteet, peitot ja tyynyt saa Kainuun prikaatista. Kurssilaisille ei jaeta henkilökohtaisia varusteita, joten osallistujan tulee itse varata mukaan sisällä ja ulkona tapahtuvaan toimintaan tarvittavat vuodenajan mukaiset varusteet, mukaan lukien uimapuku. Kuljetuksissa Kainuun prikaatin ja Kajaanin matkakeskuksen välillä tuetaan.

Ilmoittautuminen kurssille tapahtuu MPK:n koulutuskalenterin kautta, jonne pääsee täältä. Samaiselta sivulta näkee tarkan ohjelman kellonaikoineen. Ilmoittautuminen päättyy 8.9. klo 12.00.