22.11.2022

Liiton toimisto saa uuden vahvistuksen viestintään

Reserviläisliiton toimistolla aloittaa loppiaisen jälkeen 9.1.2023 uusi toimihenkilö, kun liiton uutena viestintäasiantuntijana aloittaa Vilma Hildén. Viestintäasiantuntijan tehtävä on vakituinen.

Hildén on suorittanut korkeakoulututkinnon ja hänellä on aikaisempaa työkokemusta muun muassa sosiaalisen median markkinoinnista. Hildén suorittaa parhaillaan vapaaehtoista asepalvelusta Kaartin jääkärirykmentissä Santahaminassa. Hän kotiutuu joulukuun puolivälissä. Hän jo odottaa, että tuoreena reserviläisenä pääsee auttamaan ja tukemaan yhdistystemme aktiivista tiedotustoimintaa.

Hienoa päästä näköalapaikalle näkemään, mitä työ vapaaehtoisen maanpuolustuksen parissa on. Odotan sitä, että pääsen tuomaan uusia näkökulmia ja vahvistamaan reserviläiskentän viestintää. Minulla on kykyä hyödyntää monipuolisesti viestinnän eri kanavia ja työkaluja. Vahvuutenani on hyvät vuorovaikutustaidot ja sosiaalisuus.

Viestintäasiantuntijan haku oli käynnissä syys-lokakuun vaihteessa ja liitto sai runsaasti hyviä hakemuksia. Hakuprosessissa oli useampia vaiheita sisältäen muun muassa kirjalliset tehtävät ja haastattelut. Kiitämme kaikkia hakuprosessiin osallistuneita.

Viestintäasiantuntija Vilma Hildén ja Reserviläisliiton viestintäpäällikkö Antti Pynttäri tulevat toimimaan työparina, jossa Hildénin vastuulla on liiton sisäinen tiedottaminen ja Pynttärin vastuulla ulkoinen tiedottaminen. Hildénin tavoittaa 9.1.2023 alkaen sähköpostitse vilma.hilden@reservilaisliitto.fi.