VAHVAA PUOLUSTUSTA YLLÄPIDETTÄVÄ

Reserviläisliitto vaatii itsenäisen, uskottavan ja koko valtakunnan kattavan puolustuksen ylläpitämistä myös tulevaisuudessa.

HannuMaunula4_lores
Reserviläisliitto vaatii vaaliohjelmassaan mm. riittävien resurssien turvaamista reserviläisten vapaaehtoiseen harjoitteluun ja koulutukseen. (Kuva: Hannu Maunula)
Vuoden 2019 eduskuntavaalit lähestyvät. Reserviläisliitto vaatii itsenäisen, uskottavan ja koko valtakunnan kattavan puolustuksen ylläpitämistä myös seuraavalla vaalikaudella. Tämän edellyksenä olevat linjaukset ja yksityiskohtaiset tavoitteemme olemme kirjanneet Vahvaa puolustusta ylläpidettävä -vaaliohjelmaamme.

Annamme tukemme puoluekannasta riippumatta jokaiselle kansanedustajaehdokaalle, joka hyväksyy ja tukee linjauksiamme sekä tavoitteitamme vahvan puolustuksemme ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi. Ohjelman hyväksyneet ehdokkaat voivat käyttää liiton vaalisertifikaattia erilaisessa vaalimateriaalissaan.

Vahvaa puolustusta ylläpidettävä -vaaliohjelman tiimoilta järjestetään vaalien aluskuukausina paneelikeskusteluja eri puolilla maata.

Tiedoksi kansanedustajaehdokkaille

Mikäli hyväksyt ja olet valmis osaltasi tukemaan Reserviläisliiton vaaliohjelman tavoitteita, julkaisemme nimesi liiton internet-sivuilla. Ilmoita nimesi, kotipaikkasi, puolueesi, vaalipiirisi ja ehdokasnumerosi sekä mahdollinen jäsenyytesi jossain Reserviläisliiton paikallisyhdistyksessa sähköpostilla osoitteeseen tiedotus@reservilaisliitto.fi.