7.12.2020

Uusi Reserviläinen 8/2020 ilmestynyt

Toimitusjohtaja Sami Pitkänen ja korjaamopäällikkö Jani Myllykangas tutkivat Puolustusvoimien Sisua, jota laitetaan kuntoon Millogilla. (kuva Paavo Airo)

Uudessa lehdessä esittelyssä Millog Oy. Yritys nousee esille usein silloin, kun puhutaan Puolustusvoimien kalustosta. Millog on toteuttanut muun muassa rynnäkkökiväärien modernisoinnin ja tänä vuonna yritys sai valmiiksi viimeistenkin Leopard 2a6 -taistelupanssarivaunujen ”suomettamisen”. Kesäkuussa yritys toteutti massiivisen maskien ja suoja-asujen puhdistusprojektin, johon mukaan saatiin myös Finnairin lomautettua henkilöstöä. Millog Oy:n palveluksessa on kaiken kaikkiaan vajaat 1 200 työntekijää ympäri Suomen.

Lisäksi lehdessä muun muassa Reserviläisliiton kautta aikojen ensimmäisestä hybridiliittokokouksesta sekä itsenäisyyspäivän huomionosoituksista.

Reserviläinen on Suomen suurin alallaan

Reserviläisliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton yhteinen jäsenlehti Reserviläinen on Suomen suurin maanpuolustusalan julkaisu, joka ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa. Lehden levikki on 60.000 ja sen jokaisella numerolla on keskimäärin 140.000 lukijaa.

Reserviläinen-lehti toimii myös aktiivisesti verkossa. Verkkolehteen kirjoitetaan ajankohtaisimmat maanpuolustusuutiset, Facebook-sivujen kautta saat heti tiedon uusimmista lehtijutuista ja Instagramissa @reservilainen -tunnusta seuraamalla pääset mukaan mm. erilaisille juttukeikoille.

Reserviläinen 8/2020 on nyt siis postitettu jäsenille – tarkkaile postiasi!