30.9.2020

Uusi Rekisteritiedote 2/2020 ilmestynyt

Reserviläisliitto on käynnistänyt uuden uutiskirjesarjan, jossa käsitellään Maanpuolustusrekisteritoimintaa. Tässä tiedotteessa käsitellään rekisterin ajankohtaisia asioita ja ongelmia.

Ilmoita jäsenmaksutiedot ajoissa

Ensi vuoden jäsenmaksulaskutuksen valmistelu on käynnistynyt. Piirien ja yhdistysten on ilmoitettava jäsenmaksutietojen mahdollisesta muuttumisesta liittoon viimeistään 30.11. täältä. Mikäli tietoja ei ilmoiteta, käytetään laskutuksessa kuluvan vuoden tietoja.

Maksumuistutukset

Reserviläisliitto lähettää vuosittain kolme maksumuistutusta maksamattomille jäsenille. Kuluvana vuonna on kokeiltu sähköpostitse lähetettäviä maksumuistutuksia, minkä johdosta kaikki maksamattomat jäsenet eivät vielä ole saaneet yhtään paperista karhulaskua postitse. Maksaneiden jäsenten määrä on tästä syystä viimevuotista jonkin verran pienempi.

Kaikille maksamattomille lähetetään postitse karhut lokakuun alkupuolella sekä itsenäisyyspäiväviikolla. Kuluvan vuoden seuraava jäsenmaksutilitys tapahtuu viikolla 42.

Rekisteritiedote 2/2020 luettavissa kokonaisuudessaan täältä.