7.8.2020

Uusi Rekisteritiedote 1/2020 ilmestynyt

Reserviläisliitto on käynnistänyt uuden uutiskirjesarjan, jossa käsitellään Maanpuolustusrekisteritoimintaa.

Jäsenrekisterin tilanteesta

Liiton palveluksessa ei ole ollut jäsenrekisterin toimintaa hallitsevaa toimihenkilöä kesäkuun alun jälkeen. Tämä on heijastunut voimakkaasti rekisterin toimintaan. Maksutietoja ei ole saatua noudettua pankeista, jäsenmaksulaskutuksessa on ollut viivettä ja ampumaturvan kortteja ei ole kyetty lähettämään turvan maksaneille. Jäseniä on kannustettu hoitamaan itse omia jäsenasioitaan uudessa palveluportaalissa, johon voi kirjautua täältä. Portaalista voi tilata myös ampumaturvalaskun omaan sähköpostiin.

Reserviläisliitto on nyt rekrytoinut uuden jäsensihteerin, joka aloittaa liiton palveluksessa 13.8.2020.

Käyttöön Tiketti-järjestelmä

Rekisterin uudistuksiin on liittynyt myös ns. tikettijärjestelmän käyttöönotto, jota kautta hoidetaan tällä hetkellä kaikki rekisteriin ja liiton toimistoon liittyvä sähköpostiliikenne. Järjestelmää käyttävät kaikki liiton toimihenkilöt, jonka johdosta sähköposteihin vastataan aiempaa laajemmalla joukolla. Yhdistysten ja piirien toivotaan käyttävän rekisteri- ja muissa asioissaan liiton suuntaan osoitteita jasenasiat@reservilaisliitto.fi, toimisto@reservilaisliitto.fi, jarjesto@reservilaisliitto.fi ja tiedotus@reservilaisliitto.fi riippuen asian laadusta. Toimihenkilöiden henkilökohtaisia sähköposteja ei tule enää käyttää.

Internetissä toimiva liittymislomake

Rekisteriuudistusten lisäksi myös liiton internetsivut on uusittu, jonka yhteydessä internetissä toimiva jäsenhakemuslomake on uusiutunut. Lomake löytyy osoitteesta https://www.reservilaisliitto.fi/jasenille/jasenhakulomake/

Lisätietoa jäsenhakemuslomakkeesta löytyy täältä.

Uutiskirje luettavissa kokonaisuudessaan täältä.