7.2.2023

Uudet jäsenkortit saapuneet – näin saat St1:n polttoaine-edun

Tämän vuoden jäsenmaksulaskut ovat saapuneet jäsenistölle. Kirjeen mukana tulee myös uusi jäsenkortti kaudelle 2023-2024. Jäsenkortilla saat alennusta polttoaineista tankattaessa kaikilta St1-asemilta sekä myös miehitetyiltä Shell-asemilta (pois lukien Shell Express -asemat).

Asemakohtainen alennus on vähintään 0,5 senttiä litralta, useimmiten suurempi. Alennus myönnetään maksun tapahtuessa pankkikortilla, käteisellä, Visa Electronilla tai kortin debit-ominaisuudella. Jäsenkortti tulee laittaa maksuautomaattiin tai näyttää kassalla ennen maksutapahtumaa.

Jäsenkortilla alennusta polttoaineista ja muita etuja

Rekisteröi tai päivitä jäsenkorttisi tiedot St1:n verkkosivuilla kirjaudu.st1.fi, niin saat polttoaine-edun käyttöösi. Luo asiakastili täydentämällä tietosi. Syötä jäsenkortin 16-numeroinen numerosarja kohtaan ”rekisteröi jäsenkorttisi”. Huomioithan, että mikäli et rekisteröidy St1:n verkkosivuilla, niin et voi saada Reserviläisliiton jäsenkortillasi etuja ja alennuksia.

Rekisteröityneenä saat käyttöösi myös muita etuja ja tiedon vaihtuvista tarjouksista. Kanta-asiakassivulta löydät ajankohtaiset kampanjat: www.st1.fi/kanta-asiakas

Muista siis näyttää jäsenkorttiasi maksun yhteydessä!

St1:n hankintaketju

St1:n polttoaineet tulevat hankintayhtiö NEOT:ilta. NEOT hankkii öljytuotteita useilta lähialueen jalostamoilta, jotka sijaitsevat pääosin Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tärkeä hankintalähde on St1:n oma öljyjalostamo Göteborgissa Ruotsissa. Raaka-aineena käytetään pääosin Pohjanmerellä tuotettuja raakaöljyjä eikä yhtiö käytä venäläisiä raakaöljyjä.