22.1.2022

Liitolla uusi puheenjohtajisto ja valiokunta

Reserviläisliiton 28 jäseninen liittohallitus piti järjestäytymiskokouksensa 22.1.2022 Helsingin Pasilassa, Tripla-keskuksessa. Kokouksessa oli myös etäosallistumismahdollisuus, ja suurin osa liittohallituksen jäsenistä olikin läsnä etäyhteyksin. Liiton ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi vuodelle 2022 valittiin Ismo Nöjd Järvenpäästä, toiseksi varapuheenjohtajaksi Kari Salminen Sääksmäeltä ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Juha Parkkonen Turusta.

Liittohallituksen puheenjohtajana jatkaa Ilpo Pohjola Liperistä. Hänet valittiin kolmannelle puheenjohtajakaudelle Seinäjoen liittokokouksessa marraskuussa 2020. Puheenjohtajakausi on kaksivuotinen ja nykyinen kausi käsittää vuodet 2021─2022.

Reserviläisliiton toiminnan ja talouden suunnittelusta, seurannasta sekä juoksevien asioiden hoidosta vastaa liittohallituksen keskuudesta valittava valiokunta. Vuoden 2022 valiokuntaan valittiin seuraavat henkilöt:

Ilpo Pohjola, pj (Pohjois-Karjala)
Ismo Nöjd (Uusimaa)
Kari Salminen (Etelä-Häme)
Juha Parkkonen (Varsinais-Suomi)
Mika Mäki (Etelä-Pohjanmaa)
Jussi Mäkitalo (Pirkanmaa)
Kati Pitkänen (Helsinki)
Pasi Parkkila (Pohjois-Pohjanmaa)

varajäseniksi:

Jari Multisilta (Satakunta)
Mats Fagerström (Uusimaa)
Perttu Hietanen (Keski-Suomi)
Katariina Tuominen (Pohjois-Karjala)
Arto Nousiainen (Suur-Savo)

Valiokunnan työn tueksi muodostettiin ja nimettiin työryhmiä sekä määriteltiin näiden työryhmien tehtävät.

Onnittelut valinnasta uudelle puheenjohtajistolle sekä valiokunnalle!