21.1.2023

Liitolla uusi puheenjohtajisto ja valiokunta

Kuvassa: Pasi Parkkila (vas), Lotta Nissi, Kari Salminen ja Juha Parkkonen (oik).

Reserviläisliiton 27 jäseninen liittohallitus piti järjestäytymiskokouksensa 21.1.2023 Helsingin Pasilassa, Tripla-keskuksessa. Liiton ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi vuodelle 2023 valittiin Juha Parkkonen Turusta, toiseksi varapuheenjohtajaksi Lotta Nissi Tampereelta ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Pasi Parkkila Raahesta.

Reserviläisliiton puheenjohtajana aloitti nyt tammikuussa Kari Salminen Valkeakoskelta. Salminen valittiin liiton uudeksi puheenjohtajaksi Jyväskylän liittokokouksessa marraskuussa 2022. Puheenjohtajakausi on kaksivuotinen käsittäen vuodet 2023-2024.

Reserviläisliiton toiminnan ja talouden suunnittelusta, seurannasta sekä juoksevien asioiden hoidosta vastaa liittohallituksen keskuudesta valittava valiokunta.

Vuoden 2023 valiokuntaan valittiin seuraavat henkilöt:

Kari Salminen, pj (Etelä-Häme)
Juha Parkkonen (Varsinais-Suomi)
Lotta Nissi (Pirkanmaa)
Pasi Parkkila (Pohjois-Pohjanmaa)
Mika Mäki (Etelä-Pohjanmaa)
Jari Multisilta (Satakunta)
Kati Pitkänen (Helsinki)
Mats Fagerström (Uusimaa)

varajäseniksi:

Perttu Hietanen (Keski-Suomi)
Katariina Tuominen (Pohjois-Karjala)
Arto Nousiainen (Suur-Savo)
Tomi Kurikkala (Keski-Pohjanmaa)
Leif Ekroth (Etelä-Karjala)

Valiokunnan työn tueksi muodostettiin ja nimettiin työryhmiä sekä määriteltiin näiden työryhmien tehtävät.

Onnittelut valinnasta uudelle puheenjohtajistolle sekä valiokunnalle!