22.11.2021

Joulukampanja 2021

Reserviläisliiton vuoden 2022 jäsentuote on Jokipiin Pellava Oy:n valmistama laadukas pellavapyyhe. Liiton logolla varustettu pyyhe on räätälöity varta vasten liiton vuoden jäsentuotteeksi. Pyyhkeen materiaalista 50 prosenttia on pellavaa ja 50 prosenttia puuvillaa. Pellavapyyhkeen koko on 80 x 145 cm. Jäsentuote valmistetaan Jokipiin omalla tehtaalla Jalasjärvellä, Etelä-Pohjanmaalla.

Nyt on ensimmäistä kertaa mahdollisuus tilata vuoden jäsentuote jo jouluksi pukinkonttiin. Pellavapyyhkeen hinta jäsenillemme on 49 euroa kappaleelta + postimaksu 6 euroa.

Joulukampanja on käynnissä 22.11.─7.12.2021 välisen ajan. Tällä aikavälillä tilatut pyyhkeet postitetaan jouluun mennessä. Reserviläisliiton jäsenet ovat saaneet tilausohjeet sähköpostiinsa. HUOM! Mikäli sinulla on markkinointiesto, niin et ole saanut tilausohjeita. Jos kuitenkin haluat tilausohjeet, niin laita tästä sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@reservilaisliitto.fi.

Pellavapyyhe on seuraavan kerran mahdollista tilata itselleen alkuvuodesta, kun jäsenmaksulaskut postitetaan jäsenistölle. Tuolloin tulee uudet maksuohjeet pyyhkeen tilaamiseksi.