11.1.2023

Jäsenmaksulaskutus käynnistyy

Jäsenmaksulaskut lähtevät postitse koko jäsenistölle tammi-helmikuun vaihteessa. Eräpäivä jäsenmaksuissa on 15.2.2023. Samalla jäsenistö saa uudet jäsenkortit kaudelle 2023-2024.

Ammunnan harrastajien Toimintaturva-jäsenyys on tänä vuonna 30 euroa. Maksamiseen tulee käyttää samaa tili- ja viitenumeroa, jota on käyttänyt perusjäsenmaksun maksamiseen vuonna 2023. Mikäli maksaa Toimintaturva-maksun 15.2. mennessä, niin Toimintaturva-jäsenyys jatkuu katkeamattomana. Kauden 2022 Toimintaturva-jäsenyys päättyy 15.2.2023.

Toimintaturva-jäsenryhmään kuuluvat saavat ammuntaharrastusta varten toimintaturvan, joka kannattaa jokaisen reserviläisen ja ammuntaa harrastavan ottaa. Lisäksi jäsenyyteen kuuluu ammunnan harrastamiseen suunnattuja rahanarvoisia etuja yhteistyökumppaneiltamme. Toimintaturva-jäsenet saavat uudet jäsenkortit maaliskuussa.

Toivomme, että jäsenasiointiin liittyvät yhteydenotot tapahtuisivat ensisijaisesti sähköisiä kanavia pitkin laittamalla sähköpostia osoitteeseen jasenasiat@reservilaisliitto.fi. Liiton toimistolla on nyt poikkeuksellisesti ruuhkaa, joten viestien vastausajat ovat tavanomaista pidemmät. Pyrimme vastaamaan viikon sisällä. Jäsenet pääsevät myös itse hoitamaan yhteystietojen päivitykset kirjautumalla sähköiseen jäsenasiointiin, jonne pääsee tästä. Tammikuun lopulla sähköisessä jäsenasioinnissa näkyy myös kauden 2023 jäsenmaksulaskut PDF-tiedostona.