Ampumaturva

Ampumaturvamme on tarkoitettu Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton, Suomen Rauhanturvaajaliiton, Maanpuolustuskiltojen liiton ja Maanpuolustusnaisten liiton jäsenille. Se antaa osallistumisoikeiden Reserviläisliiton, Suomen Reserviupseeriliiton ja Reserviläisurheiluliiton liittotason kilpailuihin ja muihin tapahtumiin, joissa ammunta on keskeisessä roolissa. Turva sisältää tapaturma- ja vastuuvakuutuksen.

Vakuutuksen ehdot ja voimaantulo

Ampumaturva tulee voimaan aikaisintaan vakuutuskauden alussa tai sen jälkeen maksettaessa maksupäivänä klo 24.00 ja on voimassa vakuutuskauden loppuun. Vakuutuskausi alkaa maaliskuun alusta ja päättyy seuraavan vuoden helmikuun loppuun, esim. 1.3.2018 – 28.2.2019. Ampumaturva maksaa 25 euroa, josta tapaturmavakuutuksen osuus on 5,50 euroa ja vastuuvakuutuksen osuus on 2,50 euroa.

Ampumaturva on voimassa:

• reserviläisten ja puolustusvoimien ampumakilpailuissa
  • harjoituksissa, jotka ovat lajille ominaisia ja harjoituksen johtajan valvonnassa
  • valmennusohjelman mukaisesti harjoiteltaessa
  • koulutus-, liikunta- ja valmennusleireillä urheilutoimintaan liittyen, mutta ei muuna aikana
  • edellä mainittuihin tilaisuuksiin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla
  • tilapäisesti (3 kk) ulkomailla samoin edellytyksin kuin Suomessa

Käytössä on myös mobiilikortti, jonka voi asentaa omaan älypuhelimeen.

• Tilaa ampumaturva

Lähetämme laskun parin päivän viiveellä sähköpostiisi.

Kysyttävää ampumaturvasta?

Reserviläisten ampumaturvan tilaus- ja toimitusasioista vastaa liittojen jäsenrekisteri, jasenasiat(at)reservilaisliitto.fi.

Ampumaturvan sisältöön sekä vakuutusturvaan ja sen kattavuuteen liittyvistä kysymyksistä vastaa Reserviläisliiton toimisto, toimisto(at)reservilaisliitto.fi.

Korvausten hakeminen

Vahinkojen korvausta ja niiden hakemista koskevista kyselyistä vastaa Pohjola Vakuutus,

puh 0303 0303 | www.op.fi.