18.12.2020

Yhdistystiedote 11/2020 ilmestynyt

Uusimmassa Yhdistystiedotteessa muun muassa toimiston aukioloajoista nyt vuodenvaihteessa, uudesta jäsenryhmästä sekä toiminnanseurannasta tämän ja ensi vuoden osalta.

Toimiston aukioloajat vuodenvaihteessa

Reserviläisliiton toimisto hiljentyy joulunviettoon 24.12. ja palaa lomilta vuodenvaihteen jälkeen maanantaina 4.1.2021. Tänä aikana jäsen- ja järjestöpalvelut ovat tauolla.

Kiitämme kaikkia kuluneesta vuodesta ja toivotamme Oikein Rentouttavaa Joulua & Menestystä Vuodelle 2021!

Uusi jäsenryhmä 1.1.2021 alkaen

Finanssivalvonnan uusien määräysten takia Reserviläisten ampumaturva päättyy nykyisen vakuutuskauden päättyessä. Vuoden alusta lähtien jäsenmaksulaskun yhteydessä voi maksaa lisämaksun, jolla saa mm. ampumaharrastuksen toimintaturvan. Nämä lisämaksun maksaneet jäsenet muodostavat uuden jäsenryhmän.

Toiminnanseuranta 2020 & 2021

Tämän vuoden toiminnanseurantaa koskien täytetään vanhaan tapaan sähköinen lomake. Liitto on lähettänyt joulukuun alussa puheenjohtajille linkin lomakkeeseen. Linkki on henkilökohtainen ja sitä ei saa jakaa eteenpäin. Vastaukset tulee toimittaa liittoon 24.1.2021 mennessä.

Vuodesta 2021 toiminnanseuranta muuttuu. Jatkossa kaikki tapahtumat on syötettävä yhdistyksien uusille kotisivuille tapahtumakalenteriin. Tapahtuman jälkeen tulee aina syöttää osallistujien lukumäärä ja ampumatapahtumien yhteydessä myös ammuttujen laukausten lukumäärä.

Yhdistystiedote luettavissa kokonaisuudessaan täältä.