4.6.2024

Valtiollisia huomionosoituksia Reserviläisliiton jäsenille

Reserviläisliitto hakee vuosittain jäsenilleen valtiollisia huomionosoituksia. Näitä huomionosoituksia haetaan poikkeuksellisen ansioituneille jäsenille, ja pohjaesitykset tulevat useimmiten liiton piireistä ja yhdistyksistä.

Tasavallan presidentti Alexander Stubb on palkinnut tänään 4.6.2024 Puolustusvoimain lippujuhlan päivänä ansioituneita reserviläisiä kunniamerkein.

Suomen Leijonan ritarimerkki on myönnetty Helsingin Sissiosaston Kati Pitkäselle.

Suomen Valkoisen Ruusun ansioristi on myönnetty Kannuksen Reserviläisten Tomi Kurikkalalle.

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali kultaristein on myönnetty Jyväskylän Seudun Reserviläisten Jami Siukolalle ja Virtain Reserviläisten Kari Yläjärvelle.

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali on myönnetty Oulun Reserviläisten Jari Eskolalle, Pohjois-Helsingin Reservinaliupseereiden Marko Nikkaselle, Joensuun Reserviläisten Ilkka Savolahdelle ja Riihimäen Reserviläisten Jarmo Viitanen.

Puolustusvoimain komentaja, kenraali Janne Jaakkola on myöntänyt tänään sotilasansiomitalit seuraaville Reserviläisliiton jäsenille:

Vihannin Reserviläisten Pasi Parkkilalle ja Sääksmäen Reserviläisten Kari Salmiselle.

Reserviläisliitto onnittelee kaikkia lippujuhlan päivänä palkittavia ja ylennettäviä!