4.6.2023

Valtiollisia huomionosoituksia Reserviläisliiton jäsenille

Reserviläisliitto hakee vuosittain jäsenilleen valtiollisia huomionosoituksia. Näitä huomionosoituksia haetaan poikkeuksellisen ansioituneille jäsenille, ja pohjaesitykset tulevat useimmiten liiton piireistä ja yhdistyksistä.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on palkinnut tänään 4.6.2023 Puolustusvoimain lippujuhlan päivänä ansioituneita reserviläisiä kunniamerkein.

Suomen Valkoisen Ruusun ansioristi on myönnetty Tikkakosken Reserviläisten Sirkku Laurilalle ja Ylihärmän Reserviläisten Mika Mäelle.

Suomen Leijonan ansioristi on myönnetty Vaasan Reserviläisten Mika Korpelalle, Tikkakosken Reserviläisten Arto Lehikoiselle ja Kuopion Reserviläisten Jari Styrmanille.

Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan I luokan mitali kultaristein on myönnetty Liperin Reserviläisten Marko Haloselle ja Seinäjoen Reserviläisten Pekka Piispaselle.

Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan I luokan mitali on myönnetty Turun Reservialiupseerit – Turun Reserviläisten Pekka Tuomiselle.

Reserviläisliitto onnittelee kaikkia lippujuhlan päivänä palkittavia ja ylennettäviä!