15.6.2020

Uusi Reserviläinen 4/2020 ilmestynyt

Airsoftin harrastaja Niko Ran oli mukana taistelunäytöksessä, jossa aluetta päästiin jo hieman testaamaan. Ran on satsannut varusteisiinsa huolella, mutta vähemmälläkin varustuksella pärjää peleissä.

Uudessa lehdessä esittelyssä Valkeakoskelle rakennettava 7,5 hehtaarin kokoinen airsoft-pelialue. Sääksmäen Reserviläiset ovat suunnitelleet alueetta sillä silmällä, että pelaajien ja reserviläisten lisäksi sitä voisivat käyttää viranomaisetkin kuten Puolustusvoimat ja poliisi. Vuoden päästä keväällä voidaan jo mahdollisesti käynnistää ensimmäiset airsoft-pelit. Kaikkiaan rakentamiseen on varattu aikaa kolme vuotta.

Lisäksi lehdessä mm. reserviläistoiminnan käynnistämisestä uudelleen, isosta verkkosivuston uudistuksesta sekä Turpotietäjä-tietokilpailusta.

Reserviläinen on Suomen suurin alallaan

Reserviläisliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton yhteinen jäsenlehti Reserviläinen on Suomen suurin maanpuolustusalan julkaisu, joka ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa. Lehden levikki on 60.000 ja sen jokaisella numerolla on keskimäärin 140.000 lukijaa.
Reserviläinen-lehti toimii myös aktiivisesti verkossa. Verkkolehteen kirjoitetaan ajankohtaisimmat maanpuolustusuutiset, Facebook-sivujen kautta saat heti tiedon uusimmista lehtijutuista ja Instagramissa @reservilainen -tunnusta seuraamalla pääset mukaan mm. erilaisille juttukeikoille.

Reserviläinen 4/2020 on nyt siis postitettu jäsenille – tarkkaile postiasi!