23.3.2020

Uusi Reserviläinen 2/2020 ilmestynyt

Peto on irti. Tältä näyttää Leopard 2 A6 suomalaisessa metsämaastossa. (kuva Tero Tuominen)

Uudessa lehdessä esittelyssä Puolustusvoimien Leopard -taistelupanssarivaunut. Erityisesti Leopard 2 on kalustonäyttelyiden ykkönen. Maastossa Leopardit ovat kuitenkin varsin erilaisia petoja. Alun perin 105 mm tykillä varustettu Leopard 1 suunniteltiin 1960-luvulle tultaessa korvaamaan Saksan toisen maailmansodan jälkeen käyttöönsä saamia amerikkalaisia panssarivaunuja.

Lisäksi lehdessä muun muassa Turpotietäjä-tietokilpailun ajankohtaisesta tilanteesta sekä siitä, mikä on tärkein syy kuulua Reserviläisliittoon jäsenistön mielestä.

Reserviläinen on Suomen suurin alallaan

Reserviläisliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton yhteinen jäsenlehti Reserviläinen on Suomen suurin maanpuolustusalan julkaisu, joka ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa. Lehden levikki on 60.000 ja sen jokaisella numerolla on keskimäärin 140.000 lukijaa.

Reserviläinen-lehti toimii myös aktiivisesti verkossa. Verkkolehteen kirjoitetaan ajankohtaisimmat maanpuolustusuutiset, Facebook-sivujen kautta saat heti tiedon uusimmista lehtijutuista ja Instagramissa @reservilainen -tunnusta seuraamalla pääset mukaan mm. erilaisille juttukeikoille.

Reserviläinen 2/2020 on nyt siis postitettu jäsenille – tarkkaile postiasi!