20.2.2024

Toimintaturvan mobiilikorttilinkit lähteneet

Mikäli jäsen on maksanut jäsenmaksulaskun yhteydessä ampumaharrastajien Toimintaturva-maksun kaudelle 2024, niin tämän kauden Toimintaturva-jäsenyys on nyt astunut voimaan. Toimintaturva-jäsenet ovat saaneet eilen 19.2. tekstiviestin, jossa on mobiilikortin latauslinkki MagMa Lompakkoon. Uudelleen kirjautumista ei tarvitse tehdä, vaan riittää, että klikkaa viestin mukana tullutta linkkiä. Viesti on lähetetty siihen puhelinnumeroon, joka jäsenellä on kirjattu Maanpuolustusrekisteriin.

Mikäli jäsen ei ole aikaisemmin ollut Toimintaturva-jäsen, niin tästä linkistä pääsee lukemaan sähköisen MagMa Lompakon latausohjeet.

Toimintaturva-jäsenyys kaudelle 2024 näkyy nyt myös Reserviläisliiton sähköisessä jäsenasioinnissa. Tällöin tulee mennä Omat tiedot -välilehdelle kohtaan Jäsenyydet. Huomioithan, että jäsenasioinnissa ei näy maksupäivää, vaan Toimintaturva-jäsenyys näkyy vain voimassa olevana jäsenyytenä.

Jäsenet saavat vielä postitse kotiin muovisen Toimintaturva-jäsenkortin maaliskuun aikana.