29.6.2020

Reservin ampumamestaruuskilpailut 2020

Koronakevät ei peruuttanut Reservin ampumamestaruuskilpailuja ja näin ollen kilpailut pidetään 21. -23.8.2020 Hälvälän ampumaradalla Hollolassa sekä Tyrrin ampumakeskuksessa Kouvolassa. Hollolassa lajeina ovat 25 m pistooli ja isopistooli, pistooli pika-ammunta ja kivääri kenttä 10 + 10 ls sekä itselataava kenttä 10 + 10 ls. Kouvolassa lajeina ovat pienoiskivääri 60 ls makuu, pienoiskivääri 3 x 20 ls ja pienoiskivääri 2 x 30 ls. Pienoiskiväärilajit ammutaan elektronisiin tauluihin.

Sarjat ovat H/D, H/D 50, H/D 60, H/D 70, H/D 75 ja H/D 80. Sarja toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään kolme. Lisäksi järjestetään joukkuekilpailu, jossa sarjoina ovat H, H50 ja D.

Kilpailujen sääntöjen mukaan piirillä, jonka muodostavat saman maakunnan RES ja RUL piirit yhdessä, on mahdollisuus ilmoittaa yhteensä enintään kuusi ampujaa/ laji. Yksi ampuja voi osallistua yhteensä vain kolmeen eri mestaruuskisalajiin. Ilmoittautuminen suoritetaan piireittäin lomakkeella, joka lähetetään piirin toiminnanjohtajalle ja tämä välittää sen eteenpäin (yksi ilmoittautuminen/ piiri). Piireillä on myös mahdollisuus ilmoittaa kiintiöampujien lisäksi vara-ampujia.

Vain piirin ilmoittautuminen otetaan huomioon, joten yksittäisiä ilmoittautumisia tai jälki-ilmoittautumisia ei oteta huomioon. Piireille on lähtenyt sähköpostitse virallinen kilpailukutsu ja ilmoittautumislomake 29.6.2020. Ilmoittautumislomake tulee toimittaa 31.7. mennessä osoitteeseen mikko.luostarinen@resul.fi.

Virallinen kilpailukutsu ja lisätietoa löytyy myös Reserviläisurheiluliiton verkkosivuilta.

Lisätietoa kilpailusta antaa Marko Patrakka, markopatrakka@phnet.fi tai 050-5570761.