17.4.2024

Reserviläisliitto tapasi komentajan ja poliisiylijohtajan

Reserviläisliiton puheenjohtaja Kari Salminen ja toiminnanjohtaja Minna Nenonen tapasivat 17.4.2024 Puolustusvoimain uuden komentajan Janne Jaakkolan, joka aloitti virassaan 1.4.2024. Komentajan kanssa käytiin läpi Reserviläisliittoon ja reserviläisiin liittyviä ajankohtaisia asioita.

Iltapäivällä puheenjohtaja Salminen ja toiminnanjohtaja Nenonen tapasivat yhdessä Suomen Reserviupseeriliiton ensimmäisen varapuheenjohtaja Tuomas Kuusivaaran ja toiminnanjohtaja Janne Kososen kanssa poliisiylijohtaja Seppo Kolehmaisen. Tapaaminen oli viimeinen yhteistapaaminen poliisiylijohtaja Kolehmaisen kanssa, joka siirtyy eläkkeelle elokuun lopulla. Liitot kiittivät poliisiylijohtajaa yhteistyöstä vuosien aikana. Reserviläisliitto luovutti tapaamisen päätteeksi liiton kunniakilven kiitoksena erinomaisesta yhteistyöstä. Uusi poliisiylijohtaja aloittaa virassaan 1.9.2024.