29.8.2019

Ovatko reserviläisten kriha-palveluksen ehdot kohdallaan?

Reserviläisliitto ja Suomen Rauhanturvaajaliitto aloittavat aiempaa tiiviimmän yhteistyön, minkä myötä Rauhanturvaajaliitto on kiinnostunut kuulemaan kansainvälisissä tehtävissä palvelleiden reserviläisten näkemyksiä aiheesta.

Oletko palvellut viime vuosina reserviläisenä kriisinhallinta- tai YK:n rauhanturvatehtävissä taikka muissa Puolustusvoimien kansainvälissä tehtävissä? Mikäli olet, kaipaamme näkemyksiäsi palkka- ja muista palvelussuhteen ehdoista sekä niiden kehittämisestä liittyen ennen palvelusta tapahtuvaan koulutukseen, palveluksen aikaan sekä sen jälkeiseen aikaan. Mitä asioita ja ehtoja pitäisi mielestäsi ensisijaisesti muuttaa ja miten? Lisäksi arvostamme näkemyksiäsi siitä, miten Suomen Rauhanturvaajaliitto voisi kehittää toimintaansa peremmin vastaamaan kansainvälisissä tehtävissä palvelleiden tai heidän läheistensä tarpeita nyt ja tulevaisuudessa. Kehittämisehdotukset voit lähettää sähköpostilla seuraavaan osoitteeseen: mauri.koskela@rauhanturvaajaliitto.fi. Kiitämme jo etukäteen vastauksestasi!