9.4.2024

Koko kansan mp-tapahtumat Seinäjoella ja Lempäälässä

Kuva: Terhi Hakola

Huhtikuussa järjestetään paikallisten reserviläispiirien toimesta kaksi suurta maanpuolustustapahtumaa Pirkanmaalla ja Etelä-Pohjanmaalla.

Etelä-Pohjanmaan reservipiirit järjestävät yhteistyössä Puolustusvoimien kanssa turvallisuus- ja varautumistapahtuman Seinäjoen Ideaparkissa 13.–14.4.2024 klo 12–16. TURVA24-tapahtuman ohjelmassa on mm. Puolustusvoimien kalustoesittelyä, Laivaston Soittokunnan musiikkiesityksiä ja eri maanpuolustustoimijoiden esittelyitä. Lue tapahtumasta lisää täällä.

Pirkanmaan Reserviläispiiri järjestää koko kansan maanpuolustustapahtuman Ideaparkissa lauantaina 27.4.2024 klo 11–17. Ideaparkin keskusaukiolla on yli 20 erilaista päivän teemaan liittyvää esittelypistettä, joissa toimintaansa ovat esittelemässä Reserviläispiirin lisäksi mm. Pirkanmaan Pelastuskoirat ry ja Tampereen Seudun Sotilaskotiyhdistys. Lue tapahtumasta lisää täällä.

Sekä Lempäälässä että Seinäjoella pääset tutustumaan paikallisiin reserviläistoimijoihin ja vapaaehtoiseen maanpuolustukseen sekä osallistumaan Maanpuolustusjuhlaan.