15.9.2023

Jäsenetuja Valostorelta

Reserviläisliiton yhteistyökumppanien verkosto laajenee syksyn myötä, kun Toimintaturvan uutena yhteistyökumppanina aloittaa Valostore! Kyseessä on Pohjoismaiden suurin valokauppa, jonka laajasta valikoimasta löytyy jokaisen reserviläisen tarpeisiin esimerkiksi laadukkaat asevalot sekä otsa- ja taskulamput. Valostore palvelee verkkokaupassaan osoitteessa valostore.fi sekä myymälässään Oulun Limingantullissa.

Valostore tarjoaa Reserviläisliiton Toimintaturva-jäsenille vaihtuvia jäsenetuja. Syyskuun jäsenetuna uusi yhteistyökumppani tarjoaa valitut Olightin asevalaisimet erikoishintaan. Jäsenetuhintaan on tarjolla sekä pitkälle aseelle että pistooleille tarkoitettuja malleja.

Syksyn pimeneviin iltoihin valoa tuovat jäsenedut löydät Toimintaturva-jäsenille lähetetystä syyskuun uutiskirjeestä sekä sähköisestä MagMa-lompakosta. Valostore tulee tarjoamaan myöhemmin syksyllä myös koko Reserviläisliiton jäsenistölle suunnatun jäsenkampanjan, josta tiedotamme erikseen.

Reserviläisliiton Toimintaturva-jäsenryhmään kuuluvat saavat ampumaharrastukseen liittyviä merkittäviä erikoisjäsenetuja. Jäseneduista tiedotetaan jäsenryhmälle kuukausittain lähtevässä uutiskirjeessä. Valostoren lisäksi Toimintaturva-jäsenetuja tarjoavia yhteistyökumppaneja ovat Brownells Finland, Iron Point Finland ja XXL-urheilukauppaketju.

Lisätietoa Toimintaturvasta, ampumaharrastajien omasta jäsenryhmästä, löydät täältä.