1.4.2022

Huhtikuun jäsenedut Toimintaturva-jäsenille

Reserviläisliiton jäsenten on mahdollista liittyä ampumaharrastajien omaan Toimintaturva-jäsenryhmään. Jäsenyyteen sisältyy ampumaharrastamisen toimintaturva sekä yhteistyökumppaneidemme tarjoamia, räätälöityjä jäsenetuja. Yhteistyökumppanimme vuonna 2022 ovat XXL, Brownells ja Iron Point Finland. Edut vaihtelevat kuukausittain ja niistä tiedotetaan sähköisellä Toimintaturva-uutiskirjeellä, joka lähtee jäsenille joka kuun ensimmäisenä päivänä.

Huhtikuussa Toimintaturva-jäsenet saavat verkkokauppa Brownellsista (brownells.fi) 20 prosentin alennuksen AK-47 osista ja varusteista. Kevätkampanja jatkuu 16.4. asti. Alennus koskee kaikkia tuotteita, joissa on ominaisuutena (aseen) merkki AK-47.

Koko huhtikuun ajan jäsenet saavat Iron Point Finlandista IPF ratalaukun, IPF haulikkopussin, IPF kivääripussin (koko XL), pistoolipussin kahdessa eri koossa sekä IPF lipastaskun 20 prosentin alennuksella. Kampanjatuotteet katsottavissa täältä. Iron Point Finland toimii verkossa sekä lisäksi yrityksellä on kivijalkamyymälä Seinäjoella.

Tarkemmat ohjeet etujen saamiseen on lähetetty Toimintaturva-jäsenille sähköpostiin.

Näin liityn Toimintaturva-jäseneksi

Toimintaturva-jäseneksi liitytään maksamalla 30 euroa. Jäsenyys on voimassa kauden 2022 (päättyy 15.2.2023). Maksamiseen tulee käyttää samaa tili- ja viitenumeroa, jota on käyttänyt tämän vuoden perus jäsenmaksun maksamiseen. Toimintaturva-jäseneksi voi liittyä milloin tahansa kuluvan vuoden aikana. Edellä mainitut maksuohjeet koskevat myös E-laskun saaneita ja suoraveloituksen valinneita jäseniä. Näet oman jäsenmaksulaskusi kirjautumalla sähköiseen jäsenasiointiin täältä.

Kun maksu on suoritettu, lähetämme muutaman viikon sisällä latauslinkin sähköiseen MagMa Lompakkoon. Kun lataat MagMa Lompakon älypuhelimeesi, voit näyttää nopeasti ja vaivattomasti voimassa olevan Toimintaturva-korttisi. Lisäksi saat myös postitse kotiin perinteisen Toimintaturva-jäsenkortin.