19.1.2024

1200 villasukkaparia Ukrainaan

Reserviläisliitto toteutti joulu-tammikuun vaihteessa hyväntekeväisyystempauksen Ukrainan hyväksi yhteistyössä Helsingin Villasukkatehtaan kanssa.

Reserviläisliiton jäsenillä oli mahdollisuus osallistua hyväntekeväisyyskampanjaan 15.12.2023–7.1.2024 välisenä aikana. Kullakin 25 euron lahjoitussummalla jäsen osti villasukkaparin Ukrainaan. Reserviläisliitto osallistuu kampanjaan lahjoittamalla jokaista jäsenten lahjoittamaa villasukkaparia kohden toisen villasukkaparin Ukrainaan. Lahjoitettavat villasukat ovat laadukkaita kotimaisia villasukkia, jotka valmistaa Helsingin Villasukkatehdas.

Helsingin Villasukkatehtaan patruuna Jukka-Pekka Kumpulainen luovutti Ukrainaan lähtevät villasukat Reserviläisliiton puheenjohtaja Kari Salmiselle ja toiminnanjohtaja Minna Nenoselle.

Ukrainaan lahjoitettavia villasukkia saatiin lahjoituksilla hankittua 1 200 paria. Villasukat toimitettiin ukrainalaisille sotilaille tammikuun lopussa, jossa niille on kova tarve kylmän talven keskellä.

ProAid Network toimitti tammikuussa Ukrainaan hyväntekeväisyyskampanjan lahjoitusvaroilla hankitut villasukat.

Lämmin kiitos kaikille lahjoittaneille ja kampanjaan osallistuneille jäsenillemme!