Vesilahden Reserviläiset ry
Reserviläisliitto tiedottaa

15.1.2019 Ampumaratojen käyttö turvattava nyt ja tulevaisuudessa

Reserviläisliiton johto vieraili tänään ympäristöministeriössä. Tapaamisen teemana olivat ampumaradat.

10.1.2019 Reserviläisliiton jäsenmäärä uudelle tuhatluvulle

Yli kaksi vuosikymmentä kestäneen, yhtäjaksoisen jäsenkasvun seurauksen Reserviläisliitto on nyt Suomen selkeästi suurin maanpuolustusjärjestö.

7.1.2019 Wanha Veteraani tarjoaa ensi kesänä kiinnostavan kattauksen sotahistoriaa

Vuonna 2018 perustettu Wanha Veteraani on monipuolinen perinnekeskus, jonka pysyvä näyttely keskittyy Suomen rauhanturva- ja kriisinhallintatyöhön vuodesta 1956 aina nykypäivään asti. Vanha veteraani on lajissaan ensimmäinen valtakunnallinen rauhanturvaamisen ja kriisinhallinnan museo. Keskuksella tullaan pitämään esillä myös vaihtuvaa näyttelyä ajankohtaisista sotahistoriallisista teemoista.

19.12.2018 Yhdistystiedote 9/2018 ilmestyi

Vuoden viimeisessä Yhdistystiedotteessa kerrotaan mm. liiton vaaliohjelmasivusta ja muistutetaan tulevasta kyselystä koskien yhdistysten ampumaratojen ympäristölupiin liittyviä ongelmia.

18.12.2018 Reserviläinen 8/2018 ilmestyi

Eilen ilmestyneessä, vuoden viimeisessä Reserviläisessä kerrotaan mm. reserviläisjärjestöjen liittokokouksista.

Vesilahden Reserviläiset ry

Vesilahden Reserviläiset ry on Pirkanmaan reserviläispiirin alueella toimiva reserviläisyhdistys, jossa vuoden 2009 lopussa on yhteensä 69 jäsentä. Yhdistyksen jäsenyys on avoin kaikille 18 vuotta
täyttäneille Suomen kansalaisille.
Näin ollen myös asevelvollisuutta suorittamattomat, sekä miehet että naiset, ovat tervetulleita mukaan toimintaan.

Jäsenmaksu vuodelle 2009 on 25 €, johon sisältyy 8 kertaa vuodessa ilmestyvän Reserviläinen- ja 6 kertaa vuodessa ilmestyvän Pirkan Viesti- lehden vuosikerta. Ainoa jäsenyyden mukanaan tuoma
velvoite onkin jäsenmaksun maksaminen. Se antaa mahdollisuuden osallistua yhdistyksen toimintaan, joka käsittää lähinnä ampumaharjoittelua pienoispistoolilla, kunniavartioiden järjestämistä sankarihaudalla sekä yhdistyksen alueella asuvien sotaveteraanien auttamista. Yhdistys toimii myös yhteistyössä Maanpuolustuskoulutus ry:n kanssa.

Mikäli olet kiinnostunut yhdistyksen toiminnasta, voit ottaa yhteyttä puheenjohtaja Kalevi Jaloseen, yhteystiedot löytyvät omalta sivultaan.

Uudet jäsenet ovat aina tervetulleita mukaan reippaaseen ja maanpuolustushenkiseen joukkoomme !

Johtokunta tiedottaa

Viestinnän tehostamiseksi pyydetään kaikkia niitä jäseniä joilla on käytössä sähköpostiosoite mutta jotka saavat vielä yhdistyksen tiedotteet kirjeitse ilmoittamaan sähköpostiosoitteensa puheenjohtajalle.