Seinäjoen Reserviläiset ry
Reserviläisliiton tiedotteet:

18.1.2019 Kokonaisturvallisuus ja sijoittamaton reservi huomioitava paremmin MPK:n muutoksessa

Liiton mukaan uudistuva laki vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta voi heikentää sijoittamattoman reservin mahdollisuuksia kouluttautua. Oma lukunsa ovat perustettavien uusien virkojen vapaaehtoisille tuoma lisä-arvo. Lisäksi varautumis- ja turvallisuuskoulutus tulisi säätää Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen (MPK) lakisääteiseksi tehtäväksi, jotta siihen voitaisiin kohdentaa määrärahoja valtion talousarviosta.

15.1.2019 Ampumaratojen käyttö turvattava nyt ja tulevaisuudessa

Reserviläisliiton johto vieraili tänään ympäristöministeriössä. Tapaamisen teemana olivat ampumaradat.

10.1.2019 Reserviläisliiton jäsenmäärä uudelle tuhatluvulle

Yli kaksi vuosikymmentä kestäneen, yhtäjaksoisen jäsenkasvun seurauksen Reserviläisliitto on nyt Suomen selkeästi suurin maanpuolustusjärjestö.

7.1.2019 Wanha Veteraani tarjoaa ensi kesänä kiinnostavan kattauksen sotahistoriaa

Vuonna 2018 perustettu Wanha Veteraani on monipuolinen perinnekeskus, jonka pysyvä näyttely keskittyy Suomen rauhanturva- ja kriisinhallintatyöhön vuodesta 1956 aina nykypäivään asti. Vanha veteraani on lajissaan ensimmäinen valtakunnallinen rauhanturvaamisen ja kriisinhallinnan museo. Keskuksella tullaan pitämään esillä myös vaihtuvaa näyttelyä ajankohtaisista sotahistoriallisista teemoista.

19.12.2018 Yhdistystiedote 9/2018 ilmestyi

Vuoden viimeisessä Yhdistystiedotteessa kerrotaan mm. liiton vaaliohjelmasivusta ja muistutetaan tulevasta kyselystä koskien yhdistysten ampumaratojen ympäristölupiin liittyviä ongelmia.

Seinäjoen reserviläiset tiedottaa