Pöytyän Seudun Reserviläiset ry

Kevät SRA 2016

Pöytyän Seudun Reserviläiset ry järjestää Kevät SRA 2016 -kilpailun 16.–17.4.2016. Kilpailu on samalla Varsinais-Suomen Reservipiirien piirimestaruuskilpailu sekä toinen SRA SM-katsastuskilpailu.

Paikka:
Pöytyän Kolkkisten ampumarata

Kilpailun johtaja: Niklas Vainio

Kilpailun ratamestari: Tero Mäntylä

Rastit: kilpailussa ammutaan 6 rastia, joista 2 kiväärillä, 2 haulikolla, sekä 2 pistoolilla. Haulikkorasteilla suurin sallittu haulikoko on 3 mm. Ampumamatkat ovat 2-90 m.

Laukausmäärät: Kivääri noin 70, pistooli noin 35, haulikko noin 20 (max. 3 mm) yhteensä noin 125.

Kilpailuluokat: H20, H50, D ja H, karsintakilpailussa H sekä joukkue.

Aikataulu:
Kilpailu alkaa lauantaina klo 9.00 ja sunnuntaina klo 11.00 ilmoittautumisella ja asetarkastuksella. Kilpailijapuhuttelut lauantaina klo 9.45 ja sunnuntaina 11.45. Toiminta rasteilla alkaa lauantaina klo 10.00 ja sunnuntaina 12.00. Lauantain toimitsijakilpailuun otetaan toimitsijoiden lisäksi 20 kilpailijaa ja varsinaiselle kilpailupäivälle sunnuntaina 40 kilpailijaa.

Kilpailumaksu: 25 €, jota ei palauteta, maksetaan 4.4.2016 mennessä Pöytyän Seudun Reserviläisten tilille: FI90 5380 1140 0065 34 . Viestisarakkeeseen nimi, ampuja id ja ”Talvi SRA 2016”.

Vakuutusturva: SAL kilpailulisenssi tai Reserviläisen ampumaturva. Dokumentit esitettävä kilpailupaikalla ilmoittautumisen yhteydessä. Asetarkastuksessa tarkistetaan myös aseen hallussapitolupa.

Tekninen asiantuntija: Tarmo Rinne 040-522 2619

Ilmoittautumiset:
1.4.2016 mennessä kevatsra2016@gmail.com. Ilmoittautumisessa on mainittava: nimi, sotilasarvo, yhdistys, ampuja id, luokka, kilpailupäivä ja mahd. ryhmätoivomus. Toimitsijat voivat ilmoittautua heti osoitteeseen kevatsra2016@gmail.com.

Kilpailuinfo:
Rastikuvaukset ja kilpailijainfo julkaistaan Pöytyän Seudun Reserviläisten nettisivuilla (http://www.reservilaisliitto.fi/liitto/piirit/sivustot/poytyan_seudun_reservilaiset) kaksi viikkoa ennen kyseistä kilpailua. Rastikuvaukset ja kilpailijainfo lähetetään myös sähköpostitse kilpailijoille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Lisäinfo:
Niklas Vainio 044-018 1522