Porin Reservinaliupseerit ry

Joulun perinteinen kunniavartio

WhatsApp Image 2018-12-24 at 15.06.09

Satakunnan reserviläispiirien perinneasekilpailun tulokset

17.5.2018 järjestettiin Katinkurun ampumakeskuksessa Satakunnan reserviläispiirien perinneasekilpailu. Kilpailumuotoina olivat 25 metrin kouluammunta sekä 25 metrin kuvio eli "kaksintaistelu". Kilpailun johtajana toimi Raimo Suominen ja ammunnan johtajana Lauri Lauste. Ohessa kilpailun tulokset.

Porin Reservinaliupseerien hihamerkki

Nyt myytävänä yhdistyksen hihamerkkejä. Brodeeratussa merkissä on velcro-kiinnitys. Merkkejä myyvät hallituksen jäsenet, 5€ kappale.

Hihamerkki_m/91
Hihamerkki

Porin Reservinaliupseerit ry:n johtokunta 2018

• Jari Multisilta, puheenjohtaja
  • Aarni Aaltonen, varapuheenjohtaja
  • Miika Pennanen, varapuheenjohtaja, urheilu-ja liikuntavastaava
  • Jani Wahlman, taloudenhoitaja
  • Ilari Pullinen, sihteeri
  • Raimo Suominen, ampumatoimintavastaava
  • Jimmy Rehelmä, tapahtuma- ja turvallisuusvastaava
  • Eskjo Keiholehti, perinnevastaava
  • Heikki Lilja, kerhomestari
  • Kari Evesti
  • Mikko Järvenpää

Toimintasuunnitelma 2017

Ampumatoiminnan 2017 toimintasuunnitelma

Raimo Suominen on Porin Reservinaliupseerien ampumatoiminnasta vastaava ja hän on tehnyt suunnitelman ampumatoiminnasta vuodelle 2017.

Porin Reservinaliupseerit ry:n kevätkokouksen päätöksiä

Porin Reservinaliupseerit ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 14.3.2016 kello 18.30 yhdistyksen toimistolla, osoitteessa Itäpuisto 9, Pori.

Kevätkokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen uudet säännöt. Merkittävin muutos sääntöihin on että yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki asepalveluksen suorittaneet Suomen kansalaiset.

Vuoden 2015 Ampumatoimikunnan toimintakertomus (pdf) (223.9 KB)

Kiitos kaikille osallistujille.

Jokamieskilpailu 2015 tulokset

Porin reservinaliupseerit ry:n perinteinen Jokamieskilpailu käytiin 19.8.2015 kello 17.00 Katinkurun ampumaradalla. Kilpailun järjestäjinä toimivat viime vuoden voittaja Teuvo Uusitalo sekä Raimo Suominen.

Kilpailu alkoi kirjallisella osuudella. Kysymykset sisälsivät kiperiä asekysymyksiä sekä testasivat osallistujien yhdistystietoutta. Patruunoiden tunnistamisessa piti irtopatruunoiden seasta poimia kolmeen eri aseeseen sopivat patruunat.

Etäisyyden arvioinnissa tehtävänä oli kolmen taulun etäisyyden arviointi. Kaikki taulut olivat alle 100 metrin etäisyydellä.

Pistooliammunnassa ammuttiin 13 laukausta, joista 10 parasta osumaa laskettiin tulokseen. Paras ampumatulos oli 94 ja sen ampui Mikko Järvenpää.

Kilpailun marginaalit olivat pienet ja tuomaristo ratkaisi tasatilanteissa sijoitukset tehtävien painotusten mukaan.

Tulokset:

1. Erkki Peltonen, 18,5
  2. Ilari Pullinen, 18,5
  3. Jouni Saarenmaa, 16,9
  4. Heikki Lilja, 16,9
  5. Jari Multisilta, 15,6
  6. Mikko Järvenpää, 15,4
  7. Ilkka Ollonqvist, 12,8
  8. Jaakko Niemi, 12,1

Kiitokset kilpailun järjestäjille, osallistujille sekä palkintojen lahjoittajille.

Ensi vuoden kilpailun järjestelyistä vastaa johtokunta.

Johtokunta

Jokamieskilpailun 2014 tulokset

Kilpailu käytiin Katinkurun ampumaradalla. Reserviläistaitoja mitattiin ensin ammuntaosuudessa, jossa ammuttiin 15 laukausta pistoolilla. Tuloslaskennassa sovellettiin mustaruutiammunnan sääntöjä. Ampujan tulokseen otettiin 10 parasta osumaa. Etäisyydenarviointi tehtävässä oli kolme pääkuviotaulua alle 100m etäisyydellä. Kolmas osio oli kirjallinen, jonka tulos antoi mahdollisia lisäpisteitä mutta ei vähentänyt aiemmin saatua tulosta. Kilpailun järjestivät viime vuoden voittaja Alpo Vehanen ja Raimo Suominen.

1. Teuvo Uusitalo, 95
  2. Kari Evesti, 87
  3. Aarni Aaltonen, 79
  4. Miika Pennanen, 74
  5. Ilkka Ollonqvist, 72
  6. Seppo Valo, 64
  7. Jouni Saarenmaa, 62
  8. Vesa Niemenmaa, 41

Olemme nyt Facebook:ssa

Voit liittyä ryhmäämme klikkaamalla tästä.

Porin Reservinaliupseerit ry

Tervetuloa Porin Reservinaliupseerit ry sivuille. Yhdistyksen tehtävänä on edistää vapaaehtoista maanpuolustusta järjestämällä liikunnallisia tapahtumia esim. patikkaretkiä ja jokamieskilpailuja sekä ampumatoimintaa. Myös luentotilaisuudet yhdessä muiden järjestöjen kanssa ovat ohjelmassa. Lisätietoja antavat yhdistyksen luottamushenkilöt.

Porin Resrvinaliupseerit ry
Itäpuisto 9 Pori

Sähköpostiosoitteen päivitys

Tiedottaminen tapahtuu pääasiassa sähköisesti. Tiedoituksen sujuvuuden takia olisi hyvä että sähköpostiosoitteesi olisi yhdistyksen tiedossa.

Ilmoita tai päivitä sähköpostiosoitteesi alla olevalla lomakkeella.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.