Nokian Reserviläiset - NRAu ry

Tervetuloa Nokian reserviläisten NRAu ry kotisivuille

737standaari-nokia

Nokian Reserviläiset

Perustettu 7.12.1956 ja on rekisteröity vuonna 1957. Vuosi 2019 on yhdistyksen 63. toimintavuosi.

Nokian Reserviläiset - NRAu ry:n perustamiskirjan ovat 7. joulukuuta 1956 kirjoittaneet Kaino Pietarinen, Kalervo Aho, Aimo Koskela, Onni Vesa, Hannes Rasi, Mikko Vesanen, Pauli Romppanen, Jorma Ärlig ja Paavo Heino.

Lippu ja standaari: Yhdistyksen tunnuksina ovat lippu ja standaari, jotka molemmat ovat taidegraafikko Kalle Lehtosen suunnittelemia. Ensimmäiset standaarit jaettiin yhdistyksen kevätkokouksessa 2.2.1969. Lipussa ja standaarissa on 1/3valkoista, jossa Nokian vaakuna ja 2/3 punaista, jossa Aliupseerien merkki.

Naisosaston lahjoittaman lipun naulaus ja luovutus tapahtui yhdistyksen 20-vuotisjuhlassa 1.10.1977 ja lipun vihki majalla 6.12.1977 kirkkoherra Matti Majamaa.

Toimintapiste: Toiminnan keskipisteenä on ollut Teernijärven maja, jonka rakentaminen alkoi 1962. Maja vihittiin käyttöön vuonna 1965. Teernijärven majasta luovuttiin ja siirryttiin "Jyräkalliolle" vuonna 1993. Nykyinen maja otettiin käyttöön 2015. Maja on toiminnan keskipiste. Jyräkallion maja löytyy fasebookista https://www.facebook.com/jyrakallio/

Vuonna 1996 yhdistys siirtyi avoimiin sääntöihin, ja nimeksi vahvistettiin Nokian Reserviläiset NRAu ry.

TIEDOITTEET

Muistathan että kun osallistut ampumatapahtumiin , sinulla pitää olla jäsenmaksu maksettuna ja reservilaisliiton kautta ampumavakuutus tai vastaava.

TARKISTAKAA TIETONNE

Tarkistakaa omat tietonne reservilaisliiton sivulta. Toiminnankannalta oikeat tiedot kuten sähköposti ja osoitetiedot tulisi olla oikein.

Linkki tietojen tarkastukseen