Mouhijärven Reserviläiset

To 6.12.
Itsenäisyyspäivän kunniavartio Mouhijärven kirkolla

Pe 14.12. klo 18.00
Makkaraa, kahvia ja glögiä kaikille jäsenille perheineen Pukarassa

Ti 25.12.
Joulupäivän aamun kunniavartio Mouhijärven kirkolla

Tammikuu

Su 29.1.
Tammisunnuntain lippuvartio

Kesäkuu

To-La 27.-29.6.
Vanhan kirjallisuuden päivät

Mouhijärven Reserviläiset ry on mukana vapaaehtoisessa maanpuolustustyössä.

Yhdistykseen voi liittyä vähintään 15 vuotta täyttänyt Suomen kansalainen, nainen tai mies. Yhdistyksessä on jäseniä noin 130. Mouhijärven Reservialiupseerit ry perustettiin 5.4.1957. Yhdistyksen säännöt muutettiin avoimiksi säännöiksi vuonna 1999, samalla nimi muutettiin Mouhijärven Reserviläiset ry:ksi.

Yhdistyksen toiminta on monipuolista. Jäsenten on muun muassa mahdollista käydä ampumassa nykyaikaisella pistooliradalla. Toimimme yhteistyössä esimerkiksi Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen, Vapaaehtoisen pelastuspalvelun ja veteraanijärjestöjen kanssa. Yksi vuoden kohokohdista on ollut kesäretki, jonka yhteydessä on tutustuttu matkakohteen sotahistoriallisiin paikkoihin.

Mouhijärven Reserviläiset ry:n jäseneksi voit liittyä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen osoitteessa:

aloitussivu

Tervetuloa koko perheen Joulutuli-tapahtumaan perjantaina 14.12. klo 18 Missilän pihalle osoitteeseen Pukarantie 16. Tarjolla glögiä, makkaraa ja jouluista tunnelmaa.

Talkoolaiseksi Vanhan kirjallisuuden päiville

Mouhijärven reserviläiset tarvitsee taas innokkaita talkoolaisia auttamaan Vanhan kirjallisuuden päivien pysäköintijärjestelyissä.

Itsenäisyyspäivän juhlallisuudet

Suomen täyttäessä sata vuotta 6.12. Mouhijärven reserviläiset juhlii yhdessä seudun muiden toimijoiden kanssa Mouhijärven kirkolla ja seurakuntakodilla.

Johtokunta 2018

Yhdistyksen syyskokous pidettiin 24.10. Mouhijärven Osuuspankilla.

Yhdistyksen syyskokous 24.10.2017

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous järjestetään Mouhijärven Osuuspankilla tiistaina 24.10.2017 klo 18.30.

Mouhijärven Reserviläisten 60-vuotisjuhlakierros Mouhijärvellä

Yhdistyksen 60-vuotista historiaa juhlistettiin tutustumalla kiertoajelulla Mouhijärven historiallisiin paikkoihin ja kyliin.

Seuraavat