Kuusankosken Reserviläiset ry

AJANKOHTAISTA

Tule mukaan VaPePa toimintaan.

Tule mukaan Vapaaehtoisen pelastuspalvelun toimintaan. Saat tarvittavaa koulutusta ja pääset mukaan auttamisen ketjuun.

Ota yhteys jarmo.ruippo (at)pp.inet.fi ja tule mukaan mukaan.

Kuusankosken Seniorireserviläiset.

Kauden 2019 ohjelmaa.

Kokouksien alussa omakustanteiset kahvit (5€).

-Helmikuun kokous on Koskelassa keskiviikkona 13.2.2019 klo 14, Esitelmä: Kalevi Siren, " JR5 Talvisodassa".

Terveisin Esikunta

Tervetuloa Kuusankosken Reserviläiset ry:n kotisivuille.

Kuusankosken Reserviläiset ry on perustettu 12.2.1962 jolloin sen nimenä oli Kuusankosken Reservinaliupseerit ry.

Yhdistyksen jäsenyys on avoin kaikille täysikäisille Suomen kansalaisille. Toimintamme pääalueita ovat veteraanityö, ammunta sekä pelastuspalvelu.  Kaupunginosan muiden reserviläisjärjestöjen kanssa osallistumme kunniavartioihin ja seppeleenlaskuihin. Olemme myös mukana vuosittain järjestettävissä veteraanikeräyksissä.

Ampumatoiminnassa järjestämme aina elokuussa pistoolikilpailun, jonka nykyinen nimi on Timon Malja. Vapaaehtoisessa pelastuspalvelussa olemme kutsuttaessa mukana etsinnöissä. Osallistumme aktiivisesti kuusankoskelaisten reserviläisjärjestöjen yhteiseen Seniorireserviläiset toimintaan.

Yhteystiedot 2019

Yhdistyksen sähköpostiosoite:

res.kuusankoski(at)gmail.com

Puheenjohtaja:
Jarmo Ruippo
email: jarmo.ruippo24(at)pp.inet.fi

Sihteeri:Lauri Melto
puh. 0400552129

email: lauri.melto(at)gmail.com

Halutessasi lisätietoa yhdistyksestämme tai haluat mukaan toimintaamme ota yhteys puheenjohtajaan, sihteeriin tai johtokunnan jäseneen.

Välttääksemme roskapostia, kaikki sähköpostiosoitteemme ovat malleja, poista tyhjät ja lisää @-merkki.