Kokonaismaanpuolustus ry

Ajankohtaista yhdistyksen toimintaa

15.5.2018 Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous tiistaina 15.5. klo 18 Töölöntorinkatu 2B Auditorio

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään 15.5.2018 klo 18 alkaen Helsingin Töölöntorin auditoriossa, osoitteessa Töölöntorinkatu 2B (ravintola Sognon vieressä olevasta ovesta sisään). Ennen varsinaista kokousta pidetään noin tunnin mittainen kaikille avoin esitelmä (esitelmöitsijästä tiedotetaan lähempänä tilaisuutta). Tervetuloa!

KMP banner

TERVETULOA KOKONAISMAANPUOLUSTUS RY:N

KOTISIVUILLE

Kokonaismaanpuolustus ry on akateemisen loppututkinnon tai muun ylemmän tutkinnon suorittaneiden reserviläisten maanpuolustusyhdistys. Yhdistyksen jäseneksi voidaan hyväksyä myös muu Suomen kansalainen, jolla on riittävä
kokonaismaanpuolustukseen liittyvä osaaminen ja koulutus. Yhdistys toimii valtakunnanlaajuisesti reserviläisten kokonaismaanpuolustusharrastuksen yhdyssiteenä. Yhdistyksemme keskeinen tavoite on edistää kokonaismaanpuolustuksen tutkimusta, opiskelua ja opetusta reserviläisten keskuudessa. Tuemme osaltamme kokonaismaanpuolustuksen alalla toimivien osapuolten yhteistoimintaa.

Yhdistyksemme pyrkii aktiivisesti vaikuttamaan osaavien henkilöiden sijoitukseen poikkeusolojen organisaatioissa ja tehtävissä niin, että sijoittuminen ja tehtävät vastaavat parhaiten henkilön tosiasiallista koulutusta ja osaamista. Tarjoamme jäsenillemme ajankohtaista tietoa kokonaismaanpuolustuksen alalta välittämällä tietoa sekä järjestämällä kokonaismaanpuolustuksen alaan liittyviä tilaisuuksia ja tapahtumia.