Kokonaismaanpuolustus ry

Ajankohtaista yhdistyksen toimintaa

22.9.2017 Vuosijuhlaillallinen Suomalaisella Klubilla pe. 22.9.2017

Kokonaismaanpuolustus ry:n vuosijuhlaillallinen pidetään tänä vuonna perjantaina 22.9.2017 klo 18 Suomalaisella Klubilla. Juhlaesitelmöitsijänä vierailee Puolustusvoimien psykiatrian ylilääkäri Pekka Räisänen aiheenaan "Murtuneet mielet - sodan psykologiaa". Jäsenille on lähetetty tarkemmat ilmoittautumisohjeet.

KMP banner

TERVETULOA KOKONAISMAANPUOLUSTUS RY:N

KOTISIVUILLE

Kokonaismaanpuolustus ry on akateemisen loppututkinnon tai muun ylemmän tutkinnon suorittaneiden reserviläisten maanpuolustusyhdistys. Yhdistyksen jäseneksi voidaan hyväksyä myös muu Suomen kansalainen, jolla on riittävä
kokonaismaanpuolustukseen liittyvä osaaminen ja koulutus. Yhdistys toimii valtakunnanlaajuisesti reserviläisten kokonaismaanpuolustusharrastuksen yhdyssiteenä. Yhdistyksemme keskeinen tavoite on edistää kokonaismaanpuolustuksen tutkimusta, opiskelua ja opetusta reserviläisten keskuudessa. Tuemme osaltamme kokonaismaanpuolustuksen alalla toimivien osapuolten yhteistoimintaa.

Yhdistyksemme pyrkii aktiivisesti vaikuttamaan osaavien henkilöiden sijoitukseen poikkeusolojen organisaatioissa ja tehtävissä niin, että sijoittuminen ja tehtävät vastaavat parhaiten henkilön tosiasiallista koulutusta ja osaamista. Tarjoamme jäsenillemme ajankohtaista tietoa kokonaismaanpuolustuksen alalta välittämällä tietoa sekä järjestämällä kokonaismaanpuolustuksen alaan liittyviä tilaisuuksia ja tapahtumia.