Imatran Reserviläiset ry
TOIMINTAA IMATRAN RESERVILÄISISSÄ

AMMUNTA IMMOLASSA

Immolan ampumarata on jäsentemme käytössä ampumaradan sääntöjen mukaisesti. Kulku radalle tapahtuu nykyisin kulkulätkillä, jotka ovat henkilökohtaisia ja niitä saa kuitattua Immolasta. Jos kuitenkin käyt harvakseltaan ampumassa, pääset radalle entiseen malliin soittamalla esikuntaan. Lisää avainkäytännöistä ja pääsystä ampumaradalle saat ampumavastaavalta (ks. yhteystiedot)

HUOM! Ratojen käyttöajat ovat seuraavat:
arkisin           300 m    klo 16.30 - 19.00
                    muut      klo 16.30 - 20.00
lauantaisin     300 m    KIELLETTY
                    muut      klo 9.00 - 18.00
sunnuntaisin  300 m    KIELLETTY
                    muut      klo 9.00 - 16.00
                                                                                      19.3.2017

HARJOITUKSET JA KILPAILUT

Ampumaharjoituksia järjestetään kesäaikana Immolassa kerran viikossa. Harjoituspäivä on vielä sopimatta, sovitaan kun eniten aktiiviset saadaan koottua ja noin suurinpiirtein kaikille sopiva päivä sovittua.
Yhdistyksellä ja piirillä on yhteiskäyttöön tarkoitettuja pitkiä ja lyhyitä aseita. Ilmoita tarpeestasi/halukkuudestasi lainata asetta harjoituksissa tai kilpailuissa harjoituksen vastaavalle viim. viikkoa ennen harjoituksia niin pyritään järjestämään kaikille halukkaille harjoitusmahdollisuus. Korvaus patruunoista sovitaan kulutuksen mukaan ja maksetaan käteisellä radalla harjoituksen pitäjälle tai aseen ja patruunoiden lainaajalle.
Kilpailuja järjestetään oman ja muiden yhdistyksen toimesta. Katso lisää esim piirin sivuilta.

PJ-TELTTA

Yhdistyksellä on vuonna 2014 hankittu PJ-teltta mitä vuokrataan sekä jäsenille, että ulkopuolisille. Kysy tästä lisää Jarilta p. 050-360 3137.

SOUTUVENE

Yhdistyksen omistuksessa on myös soutuvene. Veneen parkkipaikka on Varpasaaressa Imatralla ja sillä pääset siis kätevästi kuntoilemaan, nauttimaan maisemista tai kokeilemaan kalaonnea Vuokselle. Muistathan hankkia kalastusluvan mikäli mielit Ahdin apajille! Tästä lisää Jarmolta p. 0500-489 625.

vene

MUU TOIMINTA V. 2017

Yhdistyksen toimintaa kehitellään jatkuvasti ja siitä pyritään ilmoittamaan  Uutisvuoksen seurapalstalla, yhdistyksen facebook -sivuilla sekä keväällä postitettavassa jäsenkirjeessä. Hallitus pureutuu jäsenkirjeen yhteydessä toimitetun jäsenkyselyn tuloksiin lähiaikoina. Mikäli et ole toimittanut reserviläisliitolle sähköpostiosoitettasi, lisääthän osoitteen joko liiton sivuille kirjautumalla tai yhdistyksen omalle sihteerille.

YHDISTYSTUOTTEET

Yhdistystuotteita voit kysyä suoraan Imatran Mainoslahja Ky:stä. Tällä hetkellä saatavilla pipoa ja mukia, myös T-paitoja voi kysyä.

yhdistystuotteet