Helsingin Reserviläiset ry

Helsingin Reserviläiset ry on Suomen vanhin reserviläisyhdistys. Se on perustettu jo vuonna 1935. Yhdistyksen katsotaan aloittaneen sen kehityksen, joka johti vuonna 1955 Reservin Aliupseerien Liitto ry:n sekä piirimme syntyyn vuonna 1964. Yhdistys toimii koko Helsingin alueella.

YHTEYSTIEDOT AJANTASALLE

Yhdistyksen jäsenistölle on lähetetty sähköpostiviestejä mm. piirin muiden yhdistysten tapahtumista. Noin 70 yhdistyksemme jäsenellä on MPY:n ylläpitämässä jäsenrekisterissä väärä sähköpostiosoite. Jos sinulla on sähköpostiosoite, johon haluaisit saada tietoa ”nopeista lähdöistä”, mutta et tähän mennessä ole saanut, ilmoita se yhdistyksen sihteerille, sihteeri.helres(at)gmail.com tai helsinki(at)helresp.fi

Maanantain sisäratavuorot 2019

14.1, 11.2, 11.3, 8.4, 6.5, 3.6, 1.7, 29.7, 26.8, 23.9, 21.10, 18.11, 16.12. klo 19-21.

Vuoden 2018 viimeinen vuoro on 17.12. klo 19-21. Kokoonnumme noin 18.30.

Mahdollisista muutoksista tiedotan täällä tai sitten voi soitella ja kysyä.

HUOM Vuorolle otetaan max.12 ampujaa. Aloittevilla ampujilla mahdollisuus lainata yhdistyksen .22 aseita, lainaajia otetaan max. 6 henkilöä kerralla, yhdistys tarjoaa .22 patruunat. Muista ilmoittaa jos tarvitset laina-asetta.

Mukana oltava voimassaoleva vakuutuskortti (esim. Reserviläisen ampumaturva) sekä Reserviläisliiton jäsenkortti ja suojaimet.

Lisätietoja: asevastaava, Tomi Sarilahti p.050 385 1313.

Ilmoittautumiset: tomi.sarilahti(at)lassila-tikanoja.fi tai tekstiviesti alkaen sunnuntaista klo 14.00 ratavuoropäivään klo 14.00 mennessä.

Ampumapäiväkirjan voi ladata täältä:ampumapaivakirja PDF (pdf) (5.3 KB)

Vakuutuksesta lisätietoa:

Ampuma- ja senioriturva

Tiistain sisäratavuorot 2019

22.1, 19.2, 19.3, 16.4, 21.5, 18.6, 15.7, 6.8, 3.9, 1.10, 29.10, 26.11, 24.12.

klo 16.30-19.00.

Vuoden 2018 viimeinen vuoro 4.12 klo 16.30-19.

Mukana oltava voimassaoleva vakuutuskortti (esim. Reserviläisen ampumaturva) sekä Reserviläisliiton jäsenkortti. Oma ase (.22- .45ACP), patruunat ja suojaimet.

Yhdistyksen pistooli 9x19mm on lainattavissa, muista ilmoittaa etukäteen jos laina-aseelle tarvetta.

50kpl 9x19mm patruunoita laina-aseeseen 10€.
Maksu käteisellä, varaa tasaraha!

Tästä vuorosta lisätietoja sekä ilmoittautumiset: asevastaava, Jouko Uimonen p.045 126 1174 / jouko.uimonen(at)gmail.com

Ruutisavun ratavuorot 2019

Yhdistys järjestää jäsenilleen johdettuja ammuntoja Ruutisavu Oy:n tiloissa Vantaan Koivuhaassa.

Vuorot ovat vain Helsingin Reserviläiset ry:n jäsenille.

Vuoroja on Ruutisavulla varattuna seuraavasti:

ma 21.01 klo 17-19

ma 18.02 klo 17-19

ma 18.03 klo 17-19

ma 15.04 klo 17-19

ma 13.05 klo 17-19

ma 16.09 klo 17-19

ma 21.10 klo 17-19

ma 18.11 klo 17-19

ma 16.12 klo 17-19

Vuoden 2018 viimeinen vuoro 10.12 kello 17.00 – 19.00

Käyntimaksu 10€, hintaan sisältyy ratamaksu ja taulu. Käyntimaksu 20€, hintaan sisältyy ratamaksu, yhdistyksen laina-ase ja 50kpl 9x19mm patruunoita sekä taulu. Lisäpatruunat (9x19mm), voi ostaa hintaan 10 €/50 kpl.

Maksu käteisellä. Varaa tasaraha.

Ruutisavulla ampuvan muistilista: Radalla voi ampua 9 mm, .45 ACP ja vastaavilla pistoolikaliiperisilla aseilla vaippaluoteja. Myös pistoolikarbiinit ovat sallittuja. Lyijyluotien ampuminen on kielletty (kielto ei koske kaliiperia 22 LR. Mukaan tarvitset aina jäsenkortin, vakuutustodistuksen sekä omat silmä- ja kuulosuojaimet. Jos tarvitset laina-aseen, yhdistyksellä on ase lainaan kyseisille vuoroille. Muista ottaa ampumapäiväkirjasi myös mukaan radalle. Ampumapaikkoja vuorolle on rajoitetusti.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset ratavuorolle: asevastaava, esko.koskinen@gmail.com

Liity Helsingin Reserviläiset ry:n jäseneksi:

Hallitus 2018

Tomi Sarilahti