Etelä-Hämeen Reserviläispiiri ry

Maanantaina 5.päivä kesäkuuta ammuttiin perinnekiväärin makuu 10 laukausta Lammin Evolla  . Sateinen ilta kasteli ampujat ja toimitsijat, kun koko illan sateli vettä mutta se ei tahtia haitannut. Valkeakosken reserviläisten Pertti Hagren ei onnistunut ampumaan yhtään laukausta pois kympistä, joten täydet sata, Hattula-Tyrvännön reserviläisten Jussi Nylund ampui myös hyvin 97 ja saman yhdistyksen Esa Grönvall 95. Kilpailussa oli viitisentoista ampujaa, sateinen sää varmaan vähän verotti osallistuja määrää. Seuraava kilpailu on elokuun 7.päivä maanantaina klo 17:00 alkaen ampuma terveisin Kari Kivialho.

Tulokset:150 m makuu

1. Pertti Hagren VaRes 100  2. Jussi Nylund HT-Res 97   3. Esa Grönval HT-Res 95  4. Ari Tuomela JaRes 92  5. Aimo Linden LaRes 89  6. Jani Riihilahti HJ-Res 88  7.Juhana Juottonen HT-Res 88  8. Katja Koivulahti HT.Res 86 9. Petri Nieminen HäRes 83  10. Mauri Hilander LaRes 76  11. Kari Kivialho LaRes 67  12. Alpo Ojala JaRes 67  13. Seppo Kettunen HäRes 63