Alakemijoen Reserviläiset ry

Liity jäseneksi

Reserviläisliitossa henkilöjäsenet kuuluvat liiton paikallisyhdistyksiin, jollainen on lähes jokaisella Suomen paikkakunnalla. Jäseneksi voi liittyä kuka tahansa täysi-ikäinen Suomen kansalainen.

Jäseneksi voit liittyä Reserviläisliiton sivujen kautta (linkki alla), tai vaihtoehtoisesti tulostamalla lomakkeen (pdf) ja toimittamalla täytetty lomake hallituksen jäsenelle.

Jäsenliittymislomake Reserviläisliitto

Jäsenhakulomake pdf (pdf) (49.1 KB)

Facebookiin on perustettu avoin ryhmä tiedonkulun ja yhteyksien ylläpitämisen helpottamiseksi. Ryhmän jäseneksi voi pyytää pääsyä ja kaikki jäsenet voivat hyväksyä/liittää uusia jäseniä ryhmään. Ryhmän löydät hakusanalla Lapin reserviläispiiri.

standaariKuvassa Alakemijoen standaari

Tervetuloa Alakemijoen Reserviläisten sivuille.

Alakemijoen Reserviläiset ry on perustettu 8.3.1963. Yhdistys kuuluu Reserviläisliittoon ja on avoin maanpuollustusyhdistys. Reserviläisliiton jäseneksi ja Alakemijoen reserviläiseksi voi liittyä jokainen täysi-ikäinen Suomen kansalainen, riippumatta siitä onko varusmiespalvelu suoritettu. Liittymällä yhdistyksen jäseneksi ilmaiset maanpuolustus tahtosi.

Toiminta sijoittuu Alakemijoen alueelle ja toimii yhteistyössä muiden Lapin piirin Reserviläisyhdistysten kanssa.

Jäsenyydellä tuet reserviläis- ja maanpuollustustyötä, lisäksi saat Reserviläis-lehden sekä Lapin Nuija Lehden ilmaiseksi. Pääset osallistumaan yhdistyksen, sekä piirin järjestämiin tapahtumiin ja olet oikeutettu saamaan Reserviläisliiton jäsenedut käyttöösi. Sinulla on oikeus osallistua myös MPK:n järjestämille kursseille.

Puheenjohtajana toimii Matti Kulmala jmattikulmala@gmail.com p.0400-686254

sihteeri Eeva Syväjärvi eeva.syvajarvi@luukku.com p. 0400-545736