RL_some_kampanja_kyyhky_1200x900px

materiaalitilaukset verkkokaupasta

Reserviläisliitto on tehnyt sopimuksen Kopio Niini Oy:n kanssa messumateriaalin tuottamisesta ja toimittamisesta yhdistyksille ja piireille. Verkkokauppa aukeaa Juhannuksen jälkeen.

Toimi näin

Tilaajan tulee rekisteröityä verkkokauppaan, jonka jälkeen voi siirtyä tilaamaan tuotteita.
Tuotteet ovat kuitenkin edelleen maksuttomia. Toimitusaika tilauksen tekemisestä on noin viikko.

Banderollit ja seinäkkeet tulee palauttaa välittömästi tapahtuman jälkeen Kopio Niini Oy:lle. Lähettäjän tulee maksaa lähetyskulut.

Osoite: Kopio Niini Oy, Höyläämötie 2, 00380 Helsinki

Jos Sinulla on ongelmia tilaamisen kanssa, ota yhteyttä
Helpdesk, niinshop@kopioniini.fi
puhelin 0600 550 000 (1,26 €/min +pvm/mpm)

TEE TILAUS TÄSTÄ.

MESSU- ja markkinointimateriaali

Reserviläisliitto ylläpitää laajaa ja monipuolista messumateriaalia tiedotus- ja esittelytoimintaa varten. Messumateriaalit voi tilata veloituksetta KopioNiiniltä ja sen toimitusaika on noin viikko. Tällä hetkellä valikoimassa on mm. seuraavia tuotteita:

• Yleisesite on nelivärinen ja esittelee liiton toimintamuotoja, jäsenetuja, organisaatiota jne. Se sisältää myös jäseneksi liittymisessä tarvittavan lomakkeen, jonka postimaksun maksaa liitto.
  • Julistesarja sisältää kolme erillistä 50 cm x 70 cm:n kokoista nelivärijulistetta. Niissä käydään läpi reserviläistoiminnan eri muotoja hengellisestä toiminnasta sotilaalliseen koulutukseen. Julistekuvat yllä.
  • Liiton logoja on kahta eri kokoa eli 12 cm x 12 cm, 35 cm x 35 cm.  Logot kestävät jonkin verran sadetta.
  • RES-kyniä voi jakaa esim. messuilla.
  • RES-banderolli on mustavalkoinen sisältäen liiton logon sekä nimen. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
  • RES-jäsentietolomake on myös hyvä toiminnan esittelytilaisuuksissa jäsentietojen kirjausta varten. Uuden jäsenen tiedot saa sen avulla kattavasti kerätyksi ja lomakkeen voi postittaa sellaisenaan liittoon.
  • Reserviläinen-lehti on myös messukäytössä. Jokaisesta numerosta tilataan messukappaleita, joita lähetetään veloituksetta jäsenyhdistyksille ja piireille.
  • RES-messuseinäkkeet on tarkoitettu sisätiloissa käytettäväksi ja myös niissä esitellään reserviläistoiminnan eri muotoja. Kukin seinäke on omalla jalallaan seisova 2 metriä korkea ja 80 senttiä leveä kuvaelementti, joka on pakattuna kätevään putkikassiin. Messuseinäkkeiden kuvamaailma on sama kuin julistesarjassa. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
Messuosasto tilataan edelleen liitosta, toimisto@reservilaisliitto.fi, (09) 40562043
  • RES-messuosasto on tarkoitettu sisätiloissa käytettäväksi ja se kuvaa liiton toiminnan eri osa-alueita. Sisätiloissa käytettäväksi tarkoitettu Expand 2000 -osasto on 2,5 metriä leveä, 2,25 metriä korkea ja 0,65 metriä syvä. Viidestä kuvaelementistä ja tukirakennelmasta koostuva osasto sisältää valaisimet sekä messupöydän omilla kuvaelementeillä. Messuosasto kulkee kätevässä kuljetuskärryssä, joka toimii myös esittelypöytänä. Mukana on erillinen esiteteline. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.