RL_some_kampanja_kyyhky_1200x900px

materiaalitilaukset verkkokaupasta

Reserviläisliitto on tehnyt sopimuksen Kopio Niini Oy:n kanssa messumateriaalin tuottamisesta ja toimittamisesta yhdistyksille ja piireille.

Toimi näin

Tilaajan tulee rekisteröityä verkkokauppaan, jonka jälkeen voi siirtyä tilaamaan tuotteita.
Tuotteet ovat kuitenkin edelleen maksuttomia. Toimitusaika tilauksen tekemisestä on noin viikko. Liitto maksaa lähetyskuluina normaalit postitusmaksut. Pika- ja/tai Ovelle -pakettien tms. lisäpostimaksut veloitetaan tilaajalta jälkikäteen.

Banderollit ja seinäkkeet tulee palauttaa välittömästi tapahtuman jälkeen Kopio Niini Oy:lle. Lähettäjän tulee maksaa lähetyskulut.

Osoite: Kopio Niini Oy, Höyläämötie 2, 00380 Helsinki

Jos Sinulla on ongelmia tilaamisen kanssa, ota yhteyttä
Helpdesk, niinshop@kopioniini.fi
puhelin 0600 550 000 (1,26 €/min +pvm/mpm)

TEE TILAUS TÄSTÄ.

MESSU- ja markkinointimateriaali

Reserviläisliitto ylläpitää laajaa ja monipuolista messumateriaalia tiedotus- ja esittelytoimintaa varten. Messumateriaalit voi tilata veloituksetta KopioNiiniltä ja sen toimitusaika on noin viikko. Tuotteista löytyy kuvaus verkkokaupasta. Tällä hetkellä valikoimassa on mm. seuraavia tuotteita:

• Yleisesite on nelivärinen ja esittelee liiton toimintamuotoja, jäsenetuja, organisaatiota jne. Se sisältää myös jäseneksi liittymisessä tarvittavan lomakkeen, jonka postimaksun maksaa liitto.
  • Julistesarja sisältää kahdeksan erillistä 50 cm x 70 cm:n kokoista julistetta.
  • Liiton logoja koko 27 x 27 cm. Kestää jonkin verran kosteutta.
  • RES-kyniä
  • RES-banderolli on mustavalkoinen sisältäen liiton logon sekä nimen. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
  • RES-jäsentietolomake on myös hyvä toiminnan esittelytilaisuuksissa jäsentietojen kirjausta varten.
  • Reserviläinen-lehti, jokaisesta numerosta tilataan messukappaleita, joita lähetetään veloituksetta jäsenyhdistyksille ja piireille.
  • RES-messuseinäkkeet on tarkoitettu sisätiloissa käytettäväksi ja niitä on kolme erilaista. Kukin seinäke on omalla jalallaan seisova 2 metriä korkea ja 80 senttiä leveä kuvaelementti, joka on pakattuna kätevään putkikassiin. Messuseinäkkeiden kuvamaailma on sama kuin julistesarjassa. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
Liitolla on myös kaksi messutelttaa varattavissa. Teltat ovat kooltaan 3 m x 3 m ja 3 m x 4,5 m. Varaukset tulee ilmoittaa liiton toimistoon, toimisto@reservilaisliitto.fi, (09) 4056 2043. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.