RL_some_kampanja_kyyhky_1200x900px

Markkinointimateriaali

Reserviläisliitto ylläpitää laajaa ja monipuolista messumateriaalia tiedotus- ja esittelytoimintaa varten. Messumateriaalit voi tilata veloituksetta liiton toimistosta ja sen toimitusaika on noin viikko. Tällä hetkellä valikoimassa on mm. seuraavia tuotteita:

• Yleisesite on nelivärinen ja esittelee liiton toimintamuotoja, jäsenetuja, organisaatiota jne. Se sisältää myös jäseneksi liittymisessä tarvittavan lomakkeen, jonka postimaksun maksaa liitto.
  • Julistesarja sisältää kolme erillistä 70 cm x 100 cm:n kokoista nelivärijulistetta. Niissä käydään läpi reserviläistoiminnan eri muotoja hengellisestä toiminnasta sotilaalliseen koulutukseen. Julistekuvat yllä.
  • Liiton logoja on neljää eri kokoa eli 12 cm x 12 cm, 23 cm x 23 cm, 33,5 cm x 33,5 cm ja 43,5 cm x 43,5 cm ja ne ovat kaksivärisiä. Logot kestävät jonkin verran sadetta ja ovat tarra-arkille tulostettuja.
  • RES-kyniä voi jakaa esim. messuilla.
  • RES-banderolli on kaksivärinen sisältäen liiton logon sekä nimen. 300 cm x 70 cm kokoisia banderolleja on myös ruotsinkielisinä. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
  • RES-ulkojulisteteline on kaksivärinen sisältäen liiton logon ja nimen niin, että toisella puolella nimi on suomeksi ja toisella puolella ruotsiksi. 150 x 75 cm kokoisen telineen molemmilla puolilla on muovitasku esim. julistetta varten. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
  • RES-jäsentietolomake on myös hyvä toiminnan esittelytilaisuuksissa jäsentietojen kirjausta varten. Uuden jäsenen tiedot saa sen avulla kattavasti kerätyksi ja lomakkeen voi postittaa sellaisenaan liittoon.
  • Reserviläinen-lehti on myös messukäytössä. Jokaisesta numerosta tilataan messukappaleita, joita lähetetään veloituksetta jäsenyhdistyksille ja piireille.
  • RES-messuosasto on tarkoitettu sisätiloissa käytettäväksi ja se kuvaa liiton toiminnan eri osa-alueita. Sisätiloissa käytettäväksi tarkoitettu Expand 2000 -osasto on 2,5 metriä leveä, 2,25 metriä korkea ja 0,65 metriä syvä. Viidestä kuvaelementistä ja tukirakennelmasta koostuva osasto sisältää valaisimet sekä messupöydän omilla kuvaelementeillä. Messuosasto kulkee kätevässä kuljetuskärryssä, joka toimii myös esittelypöytänä. Mukana on erillinen esiteteline. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.
  • RES-messuseinäkkeet on tarkoitettu sisätiloissa käytettäväksi ja myös niissä esitellään reserviläistoiminnan eri muotoja. Kukin seinäke on omalla jalallaan seisova 2 metriä korkea ja 80 senttiä leveä kuvaelementti, joka on pakattuna kätevään putkikassiin. Messuseinäkkeiden kuvamaailma on sama kuin julistesarjassa. Palautuksen lähetyskustannuksista vastaa lähettäjä.

Tilaus

Messumateriaalia voi tilata alla olevalla lomakkeella tai sähköpostilla osoitteesta toimisto@reservilaisliitto.fi tai puhelimitse (09) 4056 2040.

Messumateriaalia voi tilata talla olevalla lomakkeella. Reserviläinen-lehteä toimitetaan mikäli sitä löytyy varastosta. Seinäkkeet ja banderollit on palautettava liittoon. Tilaukset tulee tehdä kaksi viikkoa ennen tapahtumaa!

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tilaan

Messukyniä

Reserviläinen-lehteä

Liiton yleisesite