Koulutusta tarjolla yhdistysten uusille hallituksen jäsenille ja muille luottamushenkilöille

Onko Sinut valittu yhdistyksesi johtokuntaan tai hallitukseen?

Tarvittavia tietoja ja kontakteja tehtävän hoitamiseen saa Mikkelissä 14.toukokuuta järjestettävässä koulutustilaisuudessa. Yhdistysjohdon koulutukseen kutsutaan Etelä-Karjalan, Kainuun, Keski-Suomen, Kymenlaakson, Pohjois-Karjalan, Pohjois-Savon ja Suur-Savon Reserviläispiirien alueella toimivien yhdistysten uudet luottamushenkilöt. Myös muiden piirien edustajat voivat osallistua.

Koulutustilaisuudet ovat tarkoitettuja piireissä toimivien yhdistysten uusille luottamushenkilöille. Tavoitteena on kehittää uusien luottamushenkilöiden valmiuksia tehtäviensä hoitamiseen ja lisätä yhteistyötä eri piirien ja yhdistysten välillä. Koulutuksissa keskitytään erityisesti tiedottamiseen yhdistys-, piiri- ja liittotasolla. Tämän lisäksi käydään läpi mm. liiton strategiaa ja jäsenmääräkehitystä sekä niitä palveluita, joihin liiton jäsenyhdistykset ja piirit ovat oikeutettuja.

09.00 Kahvi

09.30 Tervetulosanat, varapuheenjohtaja Rauno Hauta-aho

10.15  Reserviläisliitto tänään, toiminnanjohtaja Olli Nyberg

11.15 Reserviläisliiton yhdistyspalvelut, järjestöpäällikkö Suvi Salo

12.00 Lounas

12.45 Piirin sisäisen tiedottamisen esittely, puheenjohtaja Jari Hynninen, Pohjois-Savon Reserviläispiiri ry

13.30 Yhdistyksen viestintä ja tiedottaminen, Lotta Hietaniemi-Sipakko, Viestintätoimisto Hietaniemi

14.15 Kahvi

14.30 Reserviläisliiton tiedotus ja sen hyödyntäminen yhdistysten tiedottamisessa, toiminnanjohtaja Olli Nyberg

15.15 Päätöskeskustelu, varapuheenjohtaja Rauno Hauta-aho

Tervetuloa!

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset 6.5. mennessä liiton toimintakalenterin kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jarjesto@reservilaisliitto.fi. Koulutus järjestetään Original Sokos Hotel Vaakunassa osoitteessa Porrassalmenkatu 9, 50100 Mikkeli.

Osallistujille maksetaan matkakorvaukset liiton matkustussäännön mukaisesti. Pitkämatkalaisille (yli 300 km yhteen suuntaan) järjestetään tarvittaessa majoitus. Tilaisuuteen osallistuminen on maksutonta sisältäen ruokailut ja koulutusmateriaalin.

Reserviläisliitto vastaa tilaisuuden järjestelyistä yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Sivis