Selviätkö ääritilanteista voittajana?

Nyt on mahdollisuus ottaa selvää miten selviät fyysisesti ja psyykkisesti tilanteesta, jossa liikutaan vahvasti epämukavuusalueella. Ja pidetään hauskaa.

ToughVikingMuta
Viime vuonna Tough Viking -kisaan osallistui hieman yli 2.000 kilpailijaa ja katsojia paikalle tuli noin 10.000. (Kuva: Tough Viking Finland)

Pohjoismaiden suurin ja haastavin extreme-estejuoksutapahtuma Tough Viking valtaa Helsingin keskustan 5.9.

12 kilometrin pituinen reitti kiertää Kaisaniemen puiston, Eläintarhanlahden, Alppipuiston ja Töölönlahden. Kilpailureitin varrella on yli 23 haastavaa ja näyttävää estettä, joilla koetellaan osallistujien äärirajoja.

Mukana on mm. Puolustusvoimien suunnittelemat Coastal Rangers ja Special Forces -esteet, tasapainoa ja ketteryyttä vaativa Balance-este sekä fyysisesti että psyykkisesti haastava The Bridge. Viime vuoden kisojen suosikkiesteiksi kohosi Rambage-ramppi, shokeeraava 10.000 voltin sähköeste ja negatiiviset seinät, mitkä pääsee testaamaan myös tänä vuonna.

Kilpailuun voi osallistua yksilönä, taistelijaparina tai vähintään neljän hengen joukkueena. Lähdöt tapahtuvat 10 minuutein välein klo 10 - 15 välisenä aikana.

Reserviläisliiton jäsenet saavat osallistua Tough Viking -kisaan alennettuun hintaan. Koodilla ”RESUL” osallistumismaksu on 74 euroa. Ilmoittautuminen viimeistään ma 31.8.

Paikan päällä juoksunumeroa noutaessa tulee esittää liiton jäsenkortti.

Yleisölle avoin Tough Viking -kilpailualue rakennetaan Kaisaniemen kentälle. Lähtö ja maali sekä neljä näyttävintä estettä sijaitsevat kisakylän alueella, joten katsojille riittää ihmeteltävää koko päiväksi.

Haasta itsesi ja ystäväsi!

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi

Ilmoittautuminen