Uutiskirje 2015

60-vuotissolki Erikoisluokan Ansiomitaliin

Mikäli Sinulle myönnettiin vuonna 2005 Reserviläisliiton Erikoisluokan Ansiomitali, voit tilata siihen 60-vuotissoljen juhlavuoden kunniaksi. Jos et tuolloin hakenut ErAm:a, voit hakea sitä nyt. Ansiosi riittävät mitaliin.

ErAm-solki
Reserviläisliiton Erikoisluokan Ansiomitalin 60-vuotissolki.
Erikoisluokan Ansiomitalin 60-vuotissolki on hopeoitu ja sinä ovat kohollaan roomalaiset numerot LX. Soljen koko on 7,4 mm x 44,3 mm ja se on helposti kiinnitettävissä Erikoisluokan ansiomitalin nauhaan. 15 euron hintainen solki on tilattavissa sähköisellä hakukaavakkeella tai lähettämällä sähköpostia toimistolle. Tilauksen jälkeen lähetämme 60-vuotissoljen postitse kotiin laskun kera.

Erikoisluokan Ansiomitalin haku 2015

ErAm-pysty
Reserviläisliiton Erikoisluokan Ansiomitali 60-vuotissoljella.
Kymmenen vuoden tauon jälkeen Reserviläisliiton Erikoisluokan Ansiomitali on jälleen haettavissa. Lisäksi ErAm on varustettu 60-vuotissoljella. Jos et vuonna 2005 hakenut Erikoisluokan ansiomitalia, voit sen nyt tehdä, sillä täytät erittäin pitkäaikaisena jäsenenä tämän huomionosoituksen myöntämiskriteerit.

Erikoisluokan Ansiomitalia voit hakea sähköisellä hakukaavakkeella tai lähettämällä sähköpostia. Kaikkien hakijoiden jäsenyys ja sen riittävän pitkä kesto tarkistetaan ennen huomionosoituksen myöntämistä.

Erikoisluokan Ansiomitalin seuraava hakumahdollisuus on näillä näkymin vasta vuonna 2025 liiton täyttäessä 70 vuotta.

Kiitämme sinua pitkäaikaisesta jäsenyydestäsi!

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi