Uutiskirje 2016

Vielä ehdit mukaan senioripäiville

Reserviläisliiton ensimmäiset senioripäivät järjestetään 5.-6.9. Holiday Club Saimaa -kylpylähotellissa. Tapahtuman avaa liiton kunniapuheenjohtajan Mikko Pesälän puheenvuoro ja paikalla on myös liiton aiempi toiminnanjohtaja Pekka Lyly. Tilaisuus on tarkoitettu 55 vuotta täyttäneille jäsenille sekä heidän puolisoilleen ja seuralaisilleen.
Kylpyläosasto
Hotellin kylpyläosasto on maan hienoin. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)
Senioripäivien ohjelma koostuu liikunnasta, luennoista sekä vapaasta yhdessäolosta ja seurustelusta. Ensimmäisen päivän käynnistää kahden tunnin luento-osuus, jonka jälkeen ohjelmassa on vapaavalintaisia aktiviteettejä. Tarjolla on edulliseen hintaan ohjattua vesijumppaa, golfia, keilausta, kuntosaliharjoittelua jne. Tarjolla on myös opastetettu Saimaa walk -kävelykierros Saimaan hienoissa maisemissa.

Maanantain ohjelman päättää yhteinen illallinen kylpylän upeassa Aleksanterisalissa. Tunnelmasta vastaa Pasi Suikkasen orkesteri, jonka tahdittamana voit halutessasi tanssia myöhään yöhön. Illalliskortin 48 euron hinta sisältää runsaan noutopöydän ja alkumaljan.

Ennen iltajuhlaa ohjelmassa on myös RES-klubin kokous, joka on tarkoitettu entisille liittohallituksen jäsenille. Paikalla on siten paljon liiton entisiä vaikuttajia. Myös liiton koko henkilöstö on tavattavissa senioripäivillä.
Holiday Club Saimaa
Senioripäivien majoitus on järjestetty kylpylähotellin päärakennuksessa. (Kuva: Holiday Club Resorts Oy)

Ohjelma ja aktiviteetit jatkuvat tiistaina, jolloin vaihtoehtona on myös maisemaristeily Saimaalla. Lounaan jälkeen ohjelmassa on vielä palautekeskustelu sekä kahvitarjoilu, jonka myötä virallinen ohjelma päättyy noin klo 13.30.

Tarjolla myös golfia ja hoitoja

Tarjolla on runsaasti muitakin palveluita. Mikäli olet esim. kiinnostunut pelaamaan golfia kylpylän kentällä, tee varaus osoitteesta caddiemaster.saimaa@holidayclub.fi tai soittamalla numeroon 030 686 1062. Greenfeen hinta on vain 35 € / hlö (norm. 45€). Kenttä n. 700 metrin päässä hotellista.

Kylpylän Harmony Spa -hyvinvointiosastolla on tarjolla runsaasti erilaisia hoitoja, joiden hinnoista saat kymmenen prosentin alennuksen. Voit ilmoittaa kiinnostuksesi hoitoihin varauslomakkeessa, jonka jälkeen kylpylä on Sinuun yhteydessä.

Reserviläisliitto ry
Reserviläisliitto ry  |  Döbelninkatu 2, 00260 Helsinki
Puh. (09) 4056 2040, Faksi: (09) 4056 2044  |  S-posti: toimisto@reservilaisliitto.fi

Miten pääset mukaan?

Voit majoittua kylpylähotellissa erittäin edulliseen hintaan ja halutessasi saapua paikalle jo sunnuntaina. Yhden hengen huoneen hinta on 78 € ja kahden hengen huoneen hinta 98 € / huone / vuorokausi. Hinta sisältää majoituksen, aamiaisen ja kylpylän vapaan käytön.

Mukaan pääset täyttämällä varauslomakkeen liiton nettisivuilla. Voit valita vapaasti majoituksesi keston, haluamasi kolmen aktiviteetin paketin sekä ruokailut ja tarjoilut. Kylpylähotelli lähettää sinulle ennen tapahtumaa varauksesi mukaisen laskun ja on tarvittaessa muutenkin yhteydessä.

Varauksen voi tehdä myös soittamalla suoraan kylpylään, puh. 030 686 1000 / Holiday Club Saimaa.

Lisätietoja Reserviläisliiton toimistosta, puh (09) 4056 2040 tai s-posti toimisto@reservilaisliitto.fi

Senioripäivien alustava ohjelma

Maanantai 5.9.2016

10.00 Tervetulosanat, kunniapuheenjohtaja Mikko Pesälä
10.10 Ajankohtaista puolustusvoimista, everstiluutnantti Mikko Viitala
10.40 Reserviläisliitto tänään, toiminnanjohtaja Olli Nyberg
11.10 Muista Muistia - tietoa aivoterveydestä ja sen vaikutuksesta muistiin, kehittämispäällikkö Tiina Ihalainen
11.30 Mahdollisuus buffetlounaaseen, Easy Kitchen - ravintola
13.00 Vapaavalintaista ohjelmaa
15.00 Mahdollisuus iltapäiväkahviin, kokousaula
15.30 Vapaavalintainen ohjelma jatkuu
17.00 Järjestetty ohjelma päättyy
18.00 RES-klubin kokous
Yhteinen illallinen, tanssit, Aleksanteri-sali

Tiistai 6.9.2016

09.00 Maisemaristeily Saimaalla tai omaehtoista ohjelmaa
12.00 Huoneiden luovutus
12.45 Päätöskeskustelu, kahvitarjoilu

Haluamasi vapaavalintaiset ohjelmat voit valita varauslomakkeessa.